عقاید یک رامین

مای وویس

صدای این جانب 

برای پست واقعیت هام

دانلود


+ دیدین صدام خوب نیست ؟؟ :))

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

شما فقط توپوق می زنید همین
دقیقا مثل مشکلی که من دارم : "توپوق زیـــــــــــاد" :)))
البته من صدامم خوب نیست :|

اما هنوزم معتقدم که شما ،
صداتون خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوبه :)

:))
در حالت عادی توپوق نمی زنمااا . همین ک میخام ضبط کنم شروع میشه :)

شما لطف دارین :)
راستی ، هنوزم من لهجه ام معلومه ؟ 
نه من در حال عادی هم توپوق زیاد می زنم :)))

بله معلومه :)
یه آذری اصیل :)
خیلی هم عالیه :)
:)) خب توپوق زیاد هم بد نیست :)

عه ؟؟ معلومه ؟؟؟ :))

توپوق خیلی هم بده مخصوصا وقتی ارائه داری :||

خوبه که :)
بله :|

جالبش اینجاست ک اگه ترکی حرف بزنم ضبط بکنم صدام عوض میشه :))
اول اینکه یه سوال دارم... داداش بزرگتر از خودت که اسمش مجتبی باشه نداری؟... آخه ما یه استاد داشتیم صداش دقیقاً همین شکلی بود... اصلاً خود خودش بود.
دوم اینکه صدات خیلی هم خوبه... حداقل از صدای من خیلی خیلی بهتره.
و سوم اینکه من هم چند وقتی میشه کتاب نمی خونم... دلزده شدم از کتاب ها... وقتی هیچ کمکی به آدم نمی کنند خوندشون وقت تلف کردنه.
سلام 
اول : نه . ندارم . 
دوم : مرسیات :) 
سوم : دقیقا . دلزده بهترین کلمه ای بود ک میشد گفت .
خب پس واجب شد یه صدا هم با زبان آذری بذارید :))))
:)) 
اکی ببینم چی میشه
:)
صدا ز یاد ضبط کنین:D
:))
باشه :)
اینجانب هنوز موفق به دانلود نشدم گوش میکنم  و حتما نظر میدم اونم کوبنده D:
سلام :)

ایشالا موفق میشین :)
کوبنده :)))
صداتونو شنیدم بالاخره :))))))
اگه دستم بهتون میرسید خودم انگشت میکردم چشتون دیگه اینقد تارفی حرف نزنید
آخه کجاااااااااااا صدای شما بده؟؟؟؟
تارف نمیکنم بگم عالیه آما صداتون خوووووووووبه مخصوصا با اون یه کوچولو لهجه شیرین آذری که دارین. :))))
:))
خانم با چشم من چیکار دارین ؟؟ :)) لازمش دارم :)) 
خب احساس من نسبت ب صدام اینه دیگه . چیکارکنم خوو ؟ :))
مرسیات :)
ی چیز جالب بگم :) من تا 4ام ابتدایی ترکی بلد نبودم . فقط فارسی حرف میزدم :))
از چشاتون گذشتم.
خب اینم احساس من بود  به صدای شما.
نوچ نوچ نوچ. چهارم ابتدایی؟!
به نظر من هرکسی باید زبان محلی  و مادری خودشو برای حفظ اصالت و ریشه خودش بلد باشه.بازم افرین که همت کردن و یادگرفتین مثل بعضیا ازش فرار نکردین. :-)
مرسی :))
بازم مرسی :)
البته تا چهارم کاملا میفهمیدم چی میگن ولی دوست داشتم فارسی حرف بزنم :) مرسی 
سلام
یه چیز دیگه هم در مورد صداتون متوجه شدم :
تند صحبت می کنید :))
سلام :)
احوال شما ؟ 

تو فارسی یا ترکی ؟ یا هردو ؟ 
خوبم ...شکر :)
شما خوب هستید ؟! :)

هر دو
شاید یه دلیل اینکه بقیه متوجه حرفاتون نمی شن اینم باشه !

مثلا توی اون پست ترکی زمانش کلا یک دیقه هم نشده !!! :))
شکر :)
بد نیستم :)

شاید :) 
کلا شعر هارو با سرعت زیاد میخونم :)
شکر... :)

آهان خب پس حله :)
:)

سلام همه اش خودزنی کردید که :) انقدر خودزنی کردید که عادت شده و ویژگی های خوبتون را هم خراب کنید. لهجه شیرینی دارید و صدای خوبی دارید که میتونه صدای یک دکتر هم باشه! دکتر خوبه دیگه؟ در ضمن اینکه جسارت نباشه این ویژگی اکثر آذری بان هاست که وقتی صداشون میکنی چه بشنون چه نشون میگن هاااااان؟
این که خوش عکس نیستین یا صداتون به گوش خودتون خوب نیست چیزیه که بیشتر آدمها حس میکنن، پیشنهاد میکنم عکس های قدیمی ترتون را یکبار دیگه با یک دیدِ دیگه ببینید حتما نظرتون عوض میشه.
کتاب هم بخونید، حال اون چیزاراتای هرمان هسه بود؟  چی بود؟ اون را نخونید یک کتابی که دوست دارید بخونید.
در آخر اینکه خلاق بودن خیلی خوبه ولی اگه عملی بشه یک چیزه دیگه هست! ایده هاتون را بسنجید و اجرا کنید.
در آخر اینکه میتونم بگم شما آدم خسته کننده ای نیستید، مثلا یکبار صدای یکی از همین وبلاگی ها که خیلی هم احساس خوش صدایی میکرد را شنیدم و نه که کامنت نگذاشتم دیگه هم به وبلاگش سر نزدم.
موفق باشی.
آرگون 299؟

سلام :)
خود زنی نیست . واقعیته :)) دکتر خوبه :))
خب آخه خوش عکس نبودنم دلیل داره . چون اکثر عکسایی ک از خودم دارم با گوشی گرفته شدن . گوشی ها هم لنزشون چندان قوی نیست نسبت ب دوربین ها . 
سیذارتا :)) کتاب دیگه ای جذبم نکرده تو این مدت . 
در حال اجرا کردنشونم :)
لطف دارین :) مرسی 
بله :)
لهجه تبریزی :'(((((
:| 
بده ؟ خوبی ؟ شما بچه تبریزین ؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)