عقاید یک رامین

قاصد یار

ســـن یاریمین قاصدی سـن   /    ایلن ســنه چــــای دئمیشم

خـــیالینی گــــوندریب دیــــر   /    بسکی من آخ ، وای دئمیشم

آخ گئجه لَـــر یاتمـــــامیشام   /    مــن سنه لای ، لای دئمیشم

ســـن یاتالــی ، مـن گوزومه   /    اولـــدوزلاری ســـای دئمیشم

هــر کـــس سنه اولدوز دییه   /    اوزوم ســــــــــنه آی دئمیشم

سننن ســـورا ، حــــیاته من   /    شـیرین دئسه ، زای دئمیشم

هــر گوزلدن بیــر گـــول آلیب   /    ســن گـــوزه له پای دئمیشم

سنین گـــون تــک باتماغیوی   /    آی بـــاتـــانـــا تــــای دئمیشم

اینــدی یــایــا قــــیش دئییرم   /    ســـابق قیشا ، یای دئمیشم

گــاه تــوییوی یاده ســــالیب   /    من دلی ، نای نای دئمیشم

ســونــــرا گئنه یاســه باتیب   /    آغــــلاری های های دئمیشم

عمـــره ســورن من قره گون   /    آخ دئــمــیشم ، وای دئمیشم


با صدای من بشنوید 

+ عکس اونی ک میخاستم نشد

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

سلام

عکس خیلی خوبه :)
صداتونم عوض نشد که :)

+
کاش زیر نویسم داشت :)
من یه رگم آذریه ولی آذری خیلی کم بلدم... خیلی کم
سلام :)
مرسی:)
عه ؟ نشد ؟؟ :)) فک میکردم میشه 

والا من ب شخصه با معنی کردن شعر مخالفم . اون احساسی ک تو شعر اصلی هست با ترجمه شدن ب زبان دیگه از بین میره . 
ولی خب اگه میخاین معنی شو بدونین تو این وبلاگ نوشته 

چ خوب :) 
راست می گید!
 با این که ترکی شو متوجه نمی شدم
ولی
قشنگ تر از فارسی ش بود :))
ممنون
:)
خاهش :)
 خیلی م خوب:D
از چ جایی ای استفاده میکنین؟:D
مرسی :)
فک کنم جهانه اسمش :))
چطور در مورد چایی ای ک میخورین مطمئن نیستین؟:D
آدم باس در مورد چایی ای ک میخوره اطلاعات دقیق داشته باشه. تازه شم. از بهترین نوعش بنوشه. بعله:D
:)))
من بیشتر تمرکزم رو خوردنشه :)) 
چایی دودی خوردین تا حالا؟
نه متاسفانه . نصف عمرم بر فناست ؟
کاملا:)
شما چایی زیاد میخورین ؟
بلی:)
چایی دودی هم زیاد میخورم. تو جنگل مخصوصا. خیلی حال میده:)
شما تا شمال رفتین چایی دودی نخوردین واقعا؟؟؟؟:D
چ خوب :) جنگل :( 
من الان جنگل میخام :|||

ندادن ک بهمون :)))
جنگل
اینجا هر از چندگاهی میبینیم ی تیکه از جنگل سوخته
ب خاطر گرما و اینا مثلا
بعدا میبینم چند وقت بعد همون منطقه میشه زمین کشاورزی
اصلا هم آتیش سوزی ها اینجا عمدی نیست!
روز به روز داره جنگل میره عقب تر
اینجا ی جنگلی هست
یادمه بچه بودم از همون اول جاده واقعا جنگل شروع میشد
حالا باید از کنار یه عالمه زباله و زمین گود برداری شده و زمین کشاورزی رد بشیم
تا برسیم به جنگل.

کاری نداره ک. آتیش روشن میکنین. بعدم کتری میذارین روش. خیلی راحته:D
:\\\
حیف ...

:)) ینی نیاز ب آب و چایی و اینا نیست ؟ :)))
آقا کتری حاوی چ موادی پس؟:))
خب آخه نگفتین که :)) آموزش باید کامل و جامع باشه :)))
:|:))
در هر صورت
شما چایی دودی نخوردین:D
و این مسئله ای نیست ک بشه خیلی ساده ازش گذشت:D
:))
ایشالا میخورم :)
یعنی تونستم کاملا دل بسوزونم یا نه؟
وقتی ک نخوردم تا حالا نمیدونم ک چطوریه :)))

شما کلا هدفتون اینه ک دل منو بسوزونین ؟ :)))
خودتونم میدونین ک عالیه:)
آره دیگ:D میخوام مطمئن بشم با خیال راحت بخوابم:D
شاعر میگه شنیدن کی بود مانند خوردن :))
ی نیم چه سوزشی رخ داد :))) با خیال راحت بخابین :)
:D
پس شب بخیر:)
شب بخیر :)
آذری زبان نیستم اما بخاطر علاقم به این زبان و همکارای آذری که داشتم یه چیزایی متوجه میشم هرچند کم
ســـن یاتالــی ، مـن گوزومه   /    اولـــدوزلاری ســـای دئمیشم
این بیتش خیلی دلنشین بود :)
البته بگم واسه ترجمه درستش از همکارم تقلب گرفتم:)))))
خوشحالم خوشتون اومده :)

کمک گرفتین دیگه . اسمش دیگه تقلب نمیشه :)
عکس اونی که شما میخواستین نشد
 آما
 اونی که باید میشد، شد (;
:)) 
مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)