عقاید یک رامین

کلاس نویس 3


سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

منم دلم برای دوست قدیمی تنگ شده.
هنوز یادشه: نرم نرمک میرسد اینک بهار خوشبحال روزگار :-))
هنوز اون احساسشو یادشه؟
از من سوال میکنین ؟
استاد ادبیات ما عین دوره راهنمایی امتحان شفاهی گرف اولین نفرم ک رف تا امتحان بده بنده بودم از 5 بهم 4/75 دادن :((
فک کردن ب آینده خوبه ولی نه تا حدی ک آدم توش غرق شه .....
قدر دوستاتونو بدونید دوست خوب نعمته ....... وایی چقد حالت دستوری و امری داره این جمله شما ببخشین .........
4.75 ک خوبه :)
چشم
چشم :)

4/75خوبه ولی من تو عمرم اینقد ب ادبیات اهمیت نداده بودم و نخونده بودمش و همیشه هم 20 میشدم ی کتابی معرفی کردن ک واقعا تلفظ کلماتش سنگینه ی شب تمام بابام هر کدوم از درسارو ی بار واسم خونده بود فک میکردم باید نمره کامل بگیرم .......... اد ی جا زد من متقظ رو متقط دیدم و خوندم زودیم جمعش کردم تو معنی و آرایه و غیره اشکال نداشتم واسه همون 0/25 کم کردن ..........

چشمتون سلااامت .......

:|
پس استاد نامرد بوده :|
چرا الان از این مدل پست ها نمی بینیم ازتون؟ :)
چون درسم تموم شده :))
صورت مساله رو پاک نکنین:)) عنوانش رو عوض کنین بنویسین
خانه نویس
پارک نویس
حیاط نویس
بازار نویس
:))
:))
بهش فک میکنم :)
:) خیلی هم عالی
مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)