عقاید یک رامین

خدایاشکرت

دیشب اینجا یَک بارونی بارید . اصن ی وضی . 

کلا دیگه قطرات بارون دیده نمیشدن . پیوسته بودن :|

نتونستم تا ساعت 2 بخابم :|

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

خواب همیشه هست اما بارون اونم به این قشنگی همیشه نیست حداقل توی تهران ما که نیست.
ارزش ی شب بیداری رو داره . حداقل از نظر من.
قشنگ ؟ یه ساعت رعد برق بود . خیلی هم ترسناک بود :| 
عاشق رعد و برقم مخصوصا از نوع بهاریش:-D
من دیگه حرفی ندارم :))
میخوام یه اعتراف بکنم:D
واسه پست آخرتون یه عالمه رمز امتحان کردم:D
ولی هیچکدوم جواب نداد:D
:D
خب می پرسیدین دیگه . :)) 
نمی دونم چرا وبتون باز نمیشه . باز هم ک میشه کامنتام نمیرسه . میدونین تو این چن روز براتون چن تا کامنت گذاشتم . هیچ کدوم تایید نکردین ینی نرسیده ک تایید کنین . 
دیگ مزخرفی بلاگفا رو به بزرگی خودتون ببخشین:)

حرفی دارین همینجا بگین خب
:D
رمزی مثلا:D کاری دارین اگ نظری دارین:D
باشه . می بخشم :) چ میشه کرد ( آیکن سر تکون دادن ی مرد جهان دیده )
الان میتونین بیاین اینستا؟
نه متاسفانه
اکی :) 

مبارکهههههههههههههههه اقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:):):):)
موفق باشیییییییییییییییییین
حالا دیگ خوشحال باشیییییییییییییییییییییییییییییییییین:)):D
ممنووووووووون :)
همچنین :)
چشم :)
خب نرگس خانم من الان چطوری تایید کنم آخه :)))) تایید کنم همه چی معلوم میشه . ممنونم
تا حالا برا خودم نظر نذاشته بودم . چ حس خوبی :))
:D
ببخشین

خب پس همونایی ک تو نظر قبلی گفتم:D
خدا ببخشه :)

مرسی :) فک کنم عنوانشو شما دوست داشته باشین :)
بلههههههههههههه:)

دعا میکنم یه عالمه اتفاقات خوب براتون بیوفته:)
خیلی خیلی ممنون :)

راستی تو وبتون نوشته بودین ک وبلاگ منو ب خانم دکتر نشون داده بودین و ایشون گفتن : " هنوز هستن؟" 
این ینی چن باری ک من گفتم ب خانم دکتر سلام برسونین ، سلام نرسوندین :)))
عایا این کار درستی ست ؟؟ 
البته ب من هم میگن ب فلانی سلام برسون . همون لحظه یادم میره :))))
شما یادتون نمیاد خب
از آخرین باری ک گفتین سلام برسونم یه سال گذشته
:)
:|||| 
جدا ؟
 من فک میکردم آخرین بار نهایتا ۶ ماه پیش بود 
شما ک مطمئن نیستین پس چرا منو دعوا میکنین؟:D

من همیشه سلام های شمارو رسوندم:)
یه لحظه حس شرلوک هلمز بهم دست داد :)) من شرمندم :)

مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)