عقاید یک رامین

امیدوارم ب نتیجه برسم

نتیجه خونه نشینی این چن روز ، شد 1000 خط کد پی اچ پی

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۹ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

[آیکن ایول و موفق باشین و ادامه بدین و شما پیروز خواهید شد و دمتون گرم و همه ی اینا]
:D
سلام :)
عجب ایکنی :)))) مرسی :)
البته من ک سر در نمیارم اصلا
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:) 
شما ی زمانی میخاستین html یاد بگیرین . چی شد پس ؟ 
خوبین ؟ 
به روم نیارین. یه عالمه کار میخواستم انجام بدم.  همین الانم یه عالمه کار میخوام انجام بدم. ولی هیچ کاری نمیکنم. چون تنبلم:) عادت دارم به وقت تلف کردن:) یه گوشه میشینم فقط حرف میزنم:)

خوبم:) ایشالا شما هم خوب باشین:)
:) ی طوری گفتین احساس کردم من اصلن تنبل نیستم :)) من هم اگه زور بالاسرم نبود این کارو نمیکردم :)))) 

خداروشکر :) ممنون :)
امیدوارم موفق باشی و به نتیجه برسی و پست بذاری که به نتیجه دلخواه رسیدی :)
ممنووووووووووووون :)
ایشالا . خیلی خوب میشه اگه بشه :)
سلااااام :)

به به
به سلامتی
به امید موفقیت روز افزون :))

سلام :)
مرسی ممنون موتوشکرم :)
من اینجا نظر گذاشتم ؟!؟!
یادم نیس :|||

انقدر پست جدید گذاشتن دوستان ،
نمی دونم به کی سر زدم ، به کی سر نزدم :|||
بله . من دیر تایید کردم . 
خوبین ؟ 

شما ب ی پست ک باید نظر میزاشتین نظر نذاشتین :))
خب ی روزه همشونو نخونین خب :)
شکر... خوبم :)
شما خوبید ؟! :)

آخه قول دادم که به محض وصل شدن نتم ، مطالب همه رو بخونم!
فک نمی کردم انقدر پست گذاشته باشن همه :|

شکر . بد نیستم :)

:)) اتفاقا من از همیشه کمتر پست گذاشتم . 

دیدین کامنتمو ؟ 
شکر :)

خدا خیرتون بده  :)))

بله :)
:)
:))
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووونم بینهایت  :)
خواهش می کنم :)
خیلی خوشحال شدم :)
:)
خیلی منتظر بودم شما بیاین ک بهتون بگم :)
ب چن نفر دیگه هم میخاستم بگم . تو بلگفا بودن . بلگفا خراب شده بالا نمی اومد . وقتی هم لود میشد کامنت نمی رفت . اصن ی وضی  :))))
شرمنده که منتظر موندید... :)

بلاگفا رو اصلا نگید...داغوووووون....:|||
این چ حرفیه :)

خوب شد دیگه اونجا نمی نویسیم . هر روز اعصاب خردی داره 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)