عقاید یک رامین

تی شرت ِ طوسی ِ جان

هر چی میخای ببر ببر ، تی شرت های طوسی رو نبر 

آخه تی شرت ها طوسی من خیلی خوبن :)


پ.ن.  متوجه شدین روح من در این عکس پیداست ؟ روح من ی نرده ست :)))

پ.ن.2  این روزها هیچی ب ذهنم نمیاد ک بنویسم ...

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

طوسی ام شد رنگ؟ آخه ی سبزی ی چیزی:D
سلام :)
مگه از طوسی بهترم داریم ؟؟ :))
فقط برای اطلاع شما از میزان علاقه ام ب رنگ طوسی میگم :
موقع لباس پوشیدن کمدو وا میکنم ب خودم میگم امروز کدوم تی شرت طوسیمو بپوشم :))
علیک سلام:D :)

:) خیلیم خوب. سلام برسونین بهشون:))
:))
حتمن حتمن  :))
طوسی دوست دارم ، رنگ خوبیه برای تی شرت مخصوصا
سلام :)

معلومه خوش سلیقه هستین :))) 
ایشالا هیچوقت ازشون جدا نشید :)

+
عه !
ساعتتونو باتری انداختید ؟!
ایشالا :))

کلا چیزی از نگاه شما پنهون نمی مونه :))
:))) ساعت داداشمه :))) 
:)

+
وای خیلی معلومه من خیلی فضولم ؟!؟! :||| :))))))
متوجه ربطش ب فضولی نشدم 
اینکه هیچی از نگاهم پنهون نمی مونه یک رگه هایی از فضولی شاید درِش باشه
ینی خیلیا بهم اینو می گن :|||
ولی خب
کاریش نمیتونم بکنم
ناخودآگاه به یه چیزایی کار دارم و یه چیزایی هم یادم می مونه...!
اهااااااان 
اتفاقا من ن تنها مشکلی ندارم بلکه میفهمم هر چی ک مینوسم اینجا، حداقل یکی با دقت میخونه 
ب نظرم اسمش فضولی نیست 
ممنونم که شما اسمشو فضولی نمی ذارید :)
چون خیلی ها به صراحت بهم گفتن فضول :'(
بیخیال بقیه 
خیلی هم دلشون بخاد حافظه شون قوی باشه 
:)
مرسی از امیدواری :)
خاهش :)

دنیای مجازی
شلوغ ترین
سرزمین تنهایی است
با همه کس هستی
و با هیچ کس نیستی..!!!



سلام :)
عجب جمله ای :)
:)) اول فکر کردم طرح تی شرته اون خط های راه راه و موندم چطوری روی شلوار هم کشیده شده! تا حالا فقط یک تی شرت تقریبا طوسی داشتم که اونم هدیه گزفنم و خیلی خوب بود! کلا خوب بودن باید ویژگی ذاتی تی شرت های طوسی باشه.
:))
احسنت . تی شرت طوسی عشق است :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)