عقاید یک رامین

شعر سنتی

یاد چن بیت شعر افتادم :
ماه از غمت دو نیم شد , رخساره ها چون سیم شد
قد الف چون جیم شد , وین جیم جامت می کند
...
اوست نشسته در نظر , من به کجا نظر کنم ؟
اوست گرفته شهر دل , من به کجا سفر کنم ؟
...
ستاره ها نهفته , در آسمان ابری
دلم گرفته ای دوست , هوای گریه با من
...
من به گوش تو سخن های نهان خواهم گفت
سر بجنبان که بلی , جز که به سر هبچ مگو
پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

فکر کنم بیت دوم این شعرو توی بلاگفاهم گذاشته بودین(قیافه مریم متفکر)
این جا 4 تا بیت از 4 تا شعر مختلف گذاشتم . منظورتون کدوم بیته ؟
دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من ................................
این قسمتشو قبلنا هم از شما شنیدم ......
خیلی خوبه خیلی .....
قبلن ؟؟؟؟؟
فک نکنم قبلن این شعرو نوشته باشم ...
آره خب قبلا شنیدم ... فک کنم از شما شایدم از یکی دیگه ... شایدم خودم قبلنا نوشتم یادم نیس .... ولی تو وب خوندم ...
مطمئنا من نگفتم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)