عقاید یک رامین

نوبادی

میگم : یکی رو پیدا کردم 

میگه : کیه ؟ 

میگم اسمشو 

میگه : نمی شناسمش . 

میگم : ترم پایینیه . پسر خوبیه . 

میگه : ببینین ، هیچ کس مث شما نیست . هیشکی مث شما نمیتونه انجامش بده . 

میگم : خداییش قبول دارم :)) هیشکی مث من نیست 

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

اعتماد به نفس آقایون واقعا قابل تامله!
سلام :)
:)) 
جالبه ک اعتماد ب نفس میگین بهش . اتفاقا من اعتماد ب نفسم چندان هم بالا نیست . ب نظر من اعتماد ب نفس تو جمع های چن نفره خودشو نشون میده . ولی این مکالمه ما دو نفری بود . بعد هم ، من شروع کننده نبودم . طرف مقابلم گفت ک کسی مث شما نیست .  من فقط تایید کردم . این تایید هم ناشی از تلاش های 3 ساله منه و بیشتر ازش بعنوان "بیان قابلیت ها " تعبیر میکنم . 
با این حال ، حرف شما رو هم رد نمی کنم . قبول دارم ک پستم بوی غرور و اعتماد ب نفس کاذب میداد :)

وای من چقدر حرف داشتم . خیلی دوست داشتم همینارو تو پست بنویسم ولی نمی تونستم .ممنونم ک با نظرتون بانی این کار شدین :) 
این ایمان داشتنه به آدم کلی انگیزه و انرژی میده :)
بله . ایمان . کلمه خوبیه . ب ذهن من نمی رسید :) مرسی ک گفتین . 
اینا فقط بازی با کلماته آقا:D
سلام 
:|||||
:)))))
:|||||

این همه دلیل و منطق آوردم . این همه ب خودم فشار آوردم کلمات درست رو پیدا کردم گذاشتم کنار هم بعد شما میگین بازی با کلمات ؟؟ :))))
ینی من اعتماد ب سقف دارم الان ؟؟؟ :)))
کسی ک این همه نسبت به خودش مطمئنه، پس یعنی به خودش اعتماد داره دیگه:)
حالا مگه بده شما اعتماد ب نفس داشته باشین؟:D
خیلیم خوبه:D
ادامه بدین:D
تا کسی ارزش کار خودشو ندونه دیگرانم ارزش کارشو نمیدونن:D
چ ربطی داشت اصن؟:D
بله . موافقم . خیلی از اعتماد ب نفس ها معمولا کاذب میشه ولی مال 3 سال طول کشید تا ب این نتیجه رسیدم ک میتونم این کارو انجام بدم :)
آخه بعضی اوقات ندارم :| :))
باشه :)
اره . موافقم . ادم باید ب کار خودش ارزش قائل باشه :)
:)))
آقا من یه سوال فنی داشتم
مکان چند سینمای خوب را میشه لطفا بگین بهم:D
:)
اینجا فقط ی سینمای خوب داره . بقیه اش کیفیت صداشون در حد اسپیکر کامپیوتر هم نیست :|
سینما ناجی تبریز رو تو گوگل سرچ کنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)