عقاید یک رامین

چیزی به ذهنم نمیرسه

دوست دارم ی چیزی بنویسم ولی چیزی ب ذهنم نمیرسه
جز اینکه امیرحسین امروز صبح رفت تهران . علی فردا صبح میره . میلاد هم احتمالا فردا میره
جز اینکه 10 سال وقت صرف کردن واسه درست کردن فیلم محمد (ص) رسول الله نشون میده خیلی کند کار کردن
جز اینکه فردا باید برم دانشگاه تا کارای تسویه حسابو تموم کنم
جز اینکه تابستون داره تموم میشه و من هنوز هیچ کاری نکردم
جز اینکه دوست دارم ی گوشی بخرم ولی دیگه مث گذشته ذوق زده نیستم . احساس میکنم با همین گوشی جاوایی ک دارم کارم راه میفته .
جز اینکه یادم رفته چ روزی باید سال نویسم رو بنویسم ( حوصله ندارم الان توضیح بدم سال نویس چیه )
جز اینکه الان ی سردرد وحشتناک دارم
چیزی ب ذهنم نمیرسه
جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

ای وای چقدر یهو تنها می شید :(
چقدر بد که اکیپ چارنفره تون... :(

+
شما هنوز سردرداتون خوب نشده؟!
علی امیرحسین میلاد علیرضا مهرزاد آرنگ مجید مصطفی و... همشون دارن میرن 
زندگی همینه . خوشحالم ک تو این ۴ سال ی دل سیر باهاشون زندگی کردم 

سلااااااام جوان ایرانی :)
تبریکات صمیمانه مرا پذیرا باشید وگرنه به اجبار مجبورید بپذیریدD:
انشاالله هر روز شاهد پیشرفت شما باشم :)
برای شروع و اول هفته خبر خوبی بود. امیدوارم برای همه هفته خوبی باشه(آمین) :))))))
یادم رفت بگم هورااااااااااااااااااا D:
سلام :))
نه خب من پسر خوبیم . پذیرا هستم :))
مرسیات فراوان
آمیییییین :)
:))) ب همراه جیغ :))
بعد از اینکه اون دوتا پست صدای شمارو شنیدم هر مطلب جدیدی میذارید موقع خوندن ذهنم( با تقلید صداتون) با صدای خودتون میخونه.
ی همچین ذهن کلاهبرداری دارم منD:
مرسییییییی 
اتفاقا ذهن خیلی فعالی دارین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)