عقاید یک رامین

حتی مال یاهو

ب بعضی چیزا ک فک میکنم می بینم سنم خیلی داره زود بالا میره 

من تو 14 آوریل 2011 جی میلمو باز کردم 

اولین پستمو تو بلاگفا 17 فروردین 88 گذاشتم 

اولین عکسمو تو اینستاگرام 178 هفته پیش گذاشتم ( همون هفته ای ک واسه آندروید منتشر شد)

ولی قدیمی ترین شون مربوط ب یاهو

فک کنم اونو سال 86 باشه یاهو نمیزاره برم تو اکانتم . 

جالبش اینجاست ک رمز هیچ کدوم عین هم نیست ولی من همشونو حفظم . حتی مال یاهو رو 


پ.ن. روز 3 ژانویه 2012 وارد فیس شدم 

15 آبان 91 هم پیکوفایل رو باز کردم 

24 اردی بهشت 90 تو آپارت اکانت باز کردم 

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

من دیشب اکانت یاهومو پاک کردم. 
بعد چندین سال
:D
سیب سبز شمال ؟ 
آخه چرا ؟
بلی
اصلا دلم نمیخواست اینکارو بکنم
ولی دستور از بالا اومد:D
آهان :))
حله 
ادامه بدین :))
ب چی ادامه بدم آقا؟:D :))
ب روند اطاعت از دستورات بالا :)
بعله. چشم:D

راجب فیسبوکتون اینجا حرفی نزدین
:D
آفرین :)
اون دیگه چیه ؟؟ :)))))) 

یادم رفت در موردش بنویسم . 
ولی من باز انکار می کنم :))))
چِ آمار دقیقی ..
سلام :)
ی همچین آدم ب آمار اهمیت دهنده ای هستم من :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)