عقاید یک رامین

سال نویس

نوبت سال نویس این بار ، 30 مهر هستش

سال نویس چیست ؟ 

من هر سال تو ی روز خاص شرح حالمو مینویسم . مینویسم ک چیکارا دارم میکنم. منتظر چ اتفاقایی هستم . از آدمای دور و برم هم می نویسم . 


نحوه انتخاب روز خاص ؟

یک سال و یک ماه و یک روز بعد ، نوبت سالنویس بعدی هست 

مثال :

اگه امسال 7شهریور نوشتم ، نوبت سال بعد 8 مهر هستش


+  آرزومه ک ی لحظه روبروی من بایستی 

آخه قلبم نگرونه ، توی شهری ک تو نیستی

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ب.ظ

 ۲ تا نظر تا الان نوشتن

سلاااااام جوان ایرانی چه خبر؟(-;
یادش بخیر یاد آلبوم13چاووشی افتادم که بهم توصیه شده بود گوش کنم و یاد ی آلبوم دیگه که اسمش یادم نیس l-:
این دوتارو بسیار دوس میدارم :-)

سلام :)
آخ ک چقدر من انتظار این آلبومو کشیدم . خیلی وقته دیگه هیچ آلبومی منو ب خودش جذب نکرده ( البته آلبوم پاروی بی قایق خوب بود ) 

خیلی خوشحالم ک هنوز یادتون مونده و براتون مهمه :)
اصن مگه من فوضولم که موضوع سالنویس امسال چیه، والااااااا فقط یکمی حس کنجکاویه :D


:))

اگه تو سال نویس های قبلی در مورد شما هم نوشتم چی ؟؟  [آیکون خنده شیطانی]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)