عقاید یک رامین

دروغ

دروغ 

دروغ گفته 

نمی تونم باور کنم 

سخته بخودت بقبولونی ک چیزی ک فک میکردی نیست

کسی ک نشون میداده نیست

همش دروغ بوده


با کسی ک دروغ گفته چطور باید رفتار کرد؟

اون دروغ گفته . دروغ گفتن اشتباهه . من باید چطور باهاش رفتار کنم ک اشتباه نباشه ؟

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

بستگی به نوع دروغ داره
:D
سلام 
مگه دروغ چن نوعه ؟
سلام :)

دروغ بده 
همه نوعش 
ولی 
باید دلیلش رو بدونید!
سلام 

ینی ازش بپرسم ک چرا دروغ گفتی ؟
یا بپرسید 
یا همه چیزو دوره کنید تا خودتون دلیلش رو پیدا کنید
یا هر راه دیگه ای که به نظر خودتون می رسه...
فقط اول دلیلش رو باید دونست!
فقط ب من دروغ نگفته . به همه دروغ گفته . ب صد نفر دیگه . 
اون قدر برام عزیز بود ک نمی تونم ب روش بیارم 
خب برای اینکه بتونید این قضیه رو تو خودتون حل کنید
باید دلیلش رو بدونید
اگه میشه خودتون دلیلش رو پیدا کنید.
میشه؟!
کل تصوراتمو نسبت بهش نابود کرده 
واسه فهمیدن دلیل باید باهاش حرف بزنم . کافیه بهش بگم همه چی رو میدونم . شروع میکنه ب حاشا کردن . 
دیگه نمی تونم ب حرفاش اعتماد کنم 
خب یا باید این موضوع رو حلش کنید
یا رهاش کنید

من اینطور مواقع که فرد ، برام عزیز باشه نمی تونم رها کنم موضوع رو 
باید حلش کنم 
بنابراین سعی می کنم با طرف حرف بزنم.

ی نفر دیگه باهاش حرف زده 
حاشا کرده ...

فقط میتونم رهاش کنم ...
پس رها کنید... 
سخته ... سخت 
قبول دارم 
خیلی سخته 
ولی وقتی چاره ای نیست ...؟!
خیلی بده وقتی چاره ای جز رها کردن نیست 

یاد ی جمله از هوشنگ ابتهاج میفتم :
بعضی آدم ها تا حدّ مرگ از خود خسته ات می کنند
ترکت نمی کنند
اما مجبورت می کنند ترکشان کنی
آنگاه تو می شوی بنده ی سر تا پا خطاکار!
نمیدونم.
دروغ بده :(
"یاد ی جمله از هوشنگ ابتهاج میفتم:..."
چقدر خوب بود این ...
هیمممم

الان من موندم وقتی می بینمش چ رفتاری نشون بدم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)