عقاید یک رامین

مخلوط

نهار دعوتم کردن ، نرفتم . با اختلاف ی نفر قبول نشد . داییم اینا مهمون اومدن . کلاسمون 5 نفره ست . ب علی میگم بره تو صفحه اش بنویسه : پای چپ جهان را با اره ای بریدند . ویندوز دانلود میکنم . از تهران زنگ میزنه . شماره رو سیو میکنم : علی از تهران . سپهر اس ام اس میفرسته . فرشید زنگ زده . آهنگ گوش دادم . ازش در مورد ثبت نام می پرسم . میگه تموم کرده . دوست دارم با یکی حرف یزنم ولی کسی نیست . می پرسه فارغ التحصیل شد ؟ عکسشو نگاه میکنم : چتر باز شده . 

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

سلام:)
نوشیدنی مورد علاقه ی شما چیه؟:D
آخرین باری ک دوچرخه سواری کردین کی بوده؟:D
به نظرتون اگر اکثر آدم های اطراف ما مدام دغدغه ی زیبایی چهره شون و داشته باشن و حتی ب خاطرش بخوان حماقت کنن چطور باید راضی شون کرد ک بیخیال شن؟:D
نظرتون در مورد برجام چیه؟:D
آخرین کتابی ک خوندین در مورد چی بوده؟:D
چ کارایی حال شما رو خوب میکنه؟:D
به دوستاتون میگین داداش؟ یا از اونجایی ک با کلمات مشکل دارین هیچ وقت به دوستتون همچین چیزی نمیگین؟:D
خوشحالین از اینکه ب سربازی نمیرید؟:D
:))
سلام  :)
آب طالبی
سال پیش تابستون .
بقول شاعر : زیبایی باید در نگاه تو باشد نه در چیزی ک بدان می نگری ، ناتاناییل 
خوبه ، فقط ی کم وقتشو زیاد کنن
آخرین کتابی ک خوندم تموم شد ، "کمی دیرتر" بود . ی کتاب فوق العاده و البته برای من ترسناک . موضوعش در مورد امام زمانه 
تبریک گفتن تولد بقیه . سورپرایز کردن بقیه . کد نویسی . عکاسی . 
نه ب دوستام داداش نمیگم ولی بعضا از دااااش گلم استفاده می کنم :))
خوشحالم از اینکه ب تاخیر افتاده
خیلی ممنون بابت این کامنت . ی دنیا ممنون
خواهش میکنم:)
آفرین آب طالبی. یعنی آفرینااااا. 
داریوش گناه داره ک:)
:)
:))
:)
عکاسی از همشون بهتره:D
:)
:D
بازم بپرسم؟ یا میخواین بخوابین؟:D
مگه از آب طالبی بهترم داریم ؟ :))

اگه خودتون نمیخابین من خوشحال میشم 
من پارسال در یک خانه ی دانشجویی در شاهرود، توی کمد دیواری نشسته بودم و میخواستم به خودم فکر کنم مثلا:)) بعد هی گشتم گشتم گفتم اول از علایقم شروع کنم. پرسیدم از خودم چ نوشیدنی ای دوست دارم؟ ب نتیجه ای نرسیدم. بعد گشتم دیدم آب طالبی تنها نوشیدنی ای سبز و خوشمره ای ک میشناسم. این شد ک ی سال شده نوشیدنی مورد علاقم:D
جز علاقه به آب طالبی ب نتیجه ای در مورد خودم نرسیدم دیگ:D

دوست دارین در آینده چیکاره بشین؟:D 
آهنگ کوچه ی زدبازی و شنیدین؟:D
از تاریکی میترسین؟:D:D:D
ب فال اعتقاد دارین؟:D
راستی ساعت دیواری تون و آخرین بار کی عوض کردین؟:D
تا حالا ی درخت کاشتین؟ یا با ی درخت دوست شدین؟:D
از جمع های هنری ای ک فضاش خفه کننده است از بس توش بوی سیگار میاد و یه مشت آدم ک با کتاب خوندن بیشتر احمق شدن و لحنشون طوری ک فکر میکنن خیلی حالیشون مدام میخوان همدیگر و متقاعد کنن خوشتون میاد؟:D
موقع فک کردن ب خودتون همه چیز باید ب سبز ختم بشه ؟اینکه خیلی سخت میشه

هیچ شغلی رو دوست ندارم :|
نه متاسفانه
:)) نه 
۵۰ درصد . ینی اگه خوب اومد خوشحال میشم ولی اگه بد اومد میگم چرت میگه :))
۱۵ سال پیش :|
نه . نه . ولی ب گل ها آب دادم :)))
تمام شرایط رو میتونم تحمل کنم ولی اون سیگار رو نه :| 


این حرف ها چاره سازه؟
دوست دارین راجب هرچیزی حرف بزنین؟
یا دوست دارین راجب ی چیز خاص حرف بزنین؟
حالتون خوبه؟
چاره ساز شد . ممنونم :)
الان خوبم . 
خیلی ممنون ک این وقت شب برام کامنت گذاشتین . نمیخام دیگه وقتتون بگیرم 
شبتون بخیر
خوابای خوب ببینین :)
خوب باشین همیشه
شب شما هم بخیر
:)
مرسی :)

 سلام جوان ایرانی :-)
خواستم اعلام حضور کنم تا غیبت نخورم و بگم هستم و مطالبو میخونم ولی مثل گنگ نوشته توی نوشته هاتون گنگم خب:-I
مریم ؛  حاضررررررر:-D
سلام :)
مرسی :) گنگه دیگه . چ میشه کرد . بعضی وقتا باید گنگ نوشت 
:)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)