عقاید یک رامین

ناراحت شد

ی بار ازش میرسیدم : میتونم ی سوال شخصی بپرسم ؟

بعد کلی مکث گفت : بپرس ولی شاید جواب ندم 

گفتم : تو چایی شیرینو با دست راستت هم میزنی یا دست چپ ؟

ناراحت شد

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

سلام
خب ناراحت میشه دیگه...
منم بودم ناراحت میشدم...
به وبلاگ منم یه سری بزن
سلام :)
بله . حق داشت .
معنیِ خاصی داشته سوالتون ؟!!؟!!!
نه . قرار بود بخنده ولی جدیش گرفته بود 
حق داشت البته 
من با دست چپ اینکارو میکنم
چون ک چپ دست هستم
:D
عه؟ چپ دستین ؟ 
نمی دونستم :)

ببخشید ولی من متوجه نمی شم :|
"چایی شیرینو با دست راستت هم میزنی یا دست چپ ؟"

چرا باید ازین سوال ناراحت شد؟!

انتظار داشت سوال جدی بپرسم وقتی دید مسخره بازی در آوردم ناراحت شد . البته نارحتی 10 ثانیه ای
اتفاق یه بار دیگ ام وقتی فهمیده بودین همینو گفته بودین:|
دقیقا گفته بودین نمیدونستم
واااای خدای من:|:|
:| :| :|
این خوبه یا بد ؟
بد
:)
:|

خوبه ک . این نشون میده همیشه عکس العملم نسبت ب اتفاقات ثابته :)
آهااااااان :))
آره خب شایدم حق داشتن... :))
بله . حق داشت 
بعد از این تصمیم گرفتم با هیچ کسی از این شوخیا نکنم 
من چایی شیرین رو هم نمی زنم... چون پروسه حل شدن قند در چایی خیلی زیباست... با دقت تماشا می کنم :)
سلام :)
چقدر خوب :) صحنه فشنگیه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)