عقاید یک رامین

مجله عکس 6 - سفرنامه تصویری

سفر ب کندوان 

کندوان ی روستایی قدیمیه ک خونه هاشون از جنس سنگه . ینی سال ها قبل مردم رفتن کوه و کندن و تبدیلش کردن ب خونه . 

بیشتر بخوانید 

( مربوط ب چن ماه پیشه ) 

1. آیا با دیدن این عکس یخ زدین ؟

2. عکس پانورامای بالایی 

( البته قرار بود پانوراما نزارم ولی خب آخه قشنگه خب )

کلیک بفرمایین 

3. ته روستا

4. تصویر پشت سرم ک روستا کاملا مشخصه 

5. اهالی این شهر اعم از زن و مرد ب فروشنده بودن . از گردو و صنایع دستی بگیر تا روسری و ادویه جات .

6. تو این زاویه شهر کاملا مشخصه . 

7. این هم ی اسب خسته :)

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

چقدر قشنگه :)
خوش بحالتون...
دلم مسافرت خواست... :'(
:)
ایشالا شما هم زود ی مسافرت توپ میرین :)
کار درستیه ک شما عکس های خوبه تون و مخفی میکنین؟
اون آخری رو چرا هیچ وقت نشون نداده بودین؟
از این کار چ سودی میبرین؟
واقعا چی بهتون میرسه عکسای قشنگتون و واسه خودتون نگه دارین فقط؟
:| :)))
نمی دونم چرا اینارو نزاشته بودم 
ممنون از تعریفتون :)

الان ی ترسی منو گرفت :| 
من کلی عکس دیگه هم دارم :|
میزارمشون ایشالا 
البته الان ک فک میکنم بیشترشون خانوادگیه 
:))
ترس چیزه خوبیه:D
بذارین تا لذت ببریم:)
:)) 
باشه :)

داستان چی شد ؟ تموم شد ؟ :)))
من عاشق اسبم :)
البته فقط نگاه کردنش :|
از سوار شدن روش می ترسم... :s :))

+
مرسی...
باورتون می شه من الان یک ساله ، مسافرت درست و حسابی نرفتم ؟! :'(
من دلم کوه و دریا می خواد...
باورتون می شه من پارسال برای اولین بار تو عمرم دریا رو از نزدیک دیدم؟! :'(
من هم رابطه خوبی با حیوونات ندارم :)

هیممم 
من هم کلا دوبار دیدم 

ایشالا خیلی زود قسمتتون میشه :)
هنوز چیزی ک خودتونم نوشتین و نخوندم:)) ولی از فردا واسش وقت میذارم

اینو گوش کنین:http://dl.musicwe.ir/94i/5/Music/Milad%20Zare%20-%20Sayeha/Milad%20Zare%20-%20Sayeha%20(128).mp3
حله :) مرسیات فراوان :)

دارم می گوشمش :)
نگین ک نظر من نیومده
:|
اومده :)
خوب بود؟ 
 بله . خوب بود :)
خیلی وقت بود از اینجور آهنگا نشنیده بودم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)