عقاید یک رامین

هلو

- ایمان اصلا میوه نرم دوست نداره . کال دوست داره 
+ کال نه . سفت دوست داره دیگه . خوب ک 
- نه بابا کجاش خوبه 
+ هلویی ک صدا خیار نده هلو نیست
- :| از قدیم گفتن هلو برو تو گلو 
+ قدیما دخترا رو هم زنده بگور میکردن ( البته اینو تو ذهنم گفتم :))) ) 

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

سلام :)
منم هلو و خانواده ی هلو رو سفت دوست دارم :)
مامانم هم همیشه برا من افسوس می خوره و میگه : آخه مگه میوه رو کال می خورن!! :|
منم میگم :
سفته کال نیست که! 
من سفت دوست دارم :))
سلام :)
احوال شما ؟ 
خوبین ؟ 

برای من هم افسوس میخورن :))
آفرین :)) ادامه بدین :)
این پست هدفش این بود ک بگه هر چیزی ک قدیمی ها گفتن درست نیست و چ دلیلی داره ک انقدر راحت قبول بکنیم هرچی قدیمی ها گفتن حتما همونه؟
و این محتوا در قالب یک مکالمه ی ساده و روزانه ارائه شده
خواستم بگم پستاتون در حد ی نوجوون 14 ساله نیست
حالا اگ ام باشه
مگ نوجوون 14 ساله چشه?

:D
احسنت . آفرین :)
مرسی ک گفتین :)

14 سالگی من فرق داره خب اخه . شما تو 14 سالگی وبلاگ داشتین . من تو 14 سالگی فک میکردم گوزن ها شوهر آهو ها هستن :)))
ممنون خوبم
شما خوبید ؟ :)

ادامه میدم :))
اصلا سفت خوبه :))
شکر خوبم :)

آورین :) 
معلومه ک سفت خوبه :))
نیستن مگه؟:D
بقول مهران غفوریان تو سریال در حاشیه :
نمی دووووونم 
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)