عقاید یک رامین

جمعا 20 سالشون نمیشد

پیاده میام خونه . وسط راه ی سری پسر بچه رو می بینم ک دارن فوتبال بازی می کنن . نمی دونین چقدر آرزو می کردم توپ شون بیاد نزدیک من باهاش ی حرکت خفن بزنم ولی متاسفانه نیومد . از کنار یکی شون ک رد میشدم ،شنیدم ک داشت با احساس می خوند :

غم دنیا ست ، اون بره و ترکت کنه 

هیچ کسم نباشه که درکت کنه 

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

من تا 12، 13 سالگی اگه موقعیتش پیش میومد ، هنوز خاله بازی می کردم

الان یه دختر 10 ساله حد اقل دوبار شکست عشقی رو خورده :|||
:))

والا بخدا 
البته مطمئنن نمی فهمید اهنگ چیه :))
:))

+
"البته مطمئنن نمی فهمید اهنگ چیه :))"
متوجه نشدم ؟! 
منظورم این بود ک اون بچه هه حتی معنی شعرو هم نمی فهمید مطمئناا 
شما ام ک درکش نکردین ک
:D
:))
خانم چیو درکش نکردم ؟؟ :))) 
میخاستم ازش بپرسم دفتراتو جلد گرفتی یا نه ؟ :))
هعی
درک نمی کنید دیگ...
:|
خانم سنش دو رقمی نبود :|
آهان :))
نه اتفاقا خیلی هم ، هم ذات / هم زاد (!) پنداری می کنن 
ازشون هم بپرسی خیلی خوب آهنگو فهمیدن !!!!

اصلا یه چیز عجیبی ان :)))
:))) 

 من اون فقط آگهی های تلویزیون رو حفظ می کردم :|
خب البته نمیشه خیلیم توقع داشت
مگ شما مسئول احساسات دیگران هستین
ولی خوب میشه اگ حداقل درک نمیکنین زخم نزنین
خانم شما خودتونو با بقیه مقایسه نکنین . شما فرق دارین با بقیه 
قبول ندارین ؟ 
:)))
من بچه بودم 
فقط آهنگایی که تو عروسیا پخش می شدو حفظ می کردم :| :))))
بعدها واسه خودم پخش می کردم ، 
شاد می شدم :))))
:))))
تکنولوژی پیشرفت نکرده بوده دیگه مجبور بودین :)
شوخی میکنم آقا. چرا جدی میگیرین؟:) یادم رفت :D بذارم:)

لطف دارین به من شما خیلی زیاد:)
:)) 

من واقعیتو گفتم :)
واااااااای چق خوب میشد توپشون سمت شما میومد
خیلی وقته که دیگه خبری از فری استایل و داریوش و گزارش و آقا مصطفی و..... نیست :(((((((
چرا زندگی داره یکنواخت میشه؟ l:
تشنه ام به، جرعه ای هیجان D:
هیممم کاش میومد ...
والا ب بعضی هاش دیگه نمی رسم :((

واقعا چرا ؟؟
خانم شما ک بزرگ مایی ، یه حرکت هیجان انگیزناک بکنین ما هم یاد بگیریم :))
هه اینم مملکت ما
سلام :)
دیگه دیگه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)