عقاید یک رامین

دوستی 11 ساله

طبق گفته ها ، دوستی ، زمانی شروع میشه ک 7 سال از عمرش گذشته باشه . 

من این گفته رو عمیقا تجربه کردم . نمونه اش مصطفی . من مصطفی رو 11 ساله ک میشناسم . با هم دوستیم . 

تو خیلی جاها با هم مخالفیم . کلا طرز فکرمون هم متفاوته ولی با هم دوستیم . میدونم ب چی فک میکنه . میدونم چی دوست داره . میدونم عکس العملش چیه قراره باشه . البته برای رسیدن ب این سطح ی چیزایی رو دو تایی مون رعایت کردیم . 

1. دوستی ی حد و مرزی داره . اینکه بزاری از این حد رد بشه نشانه صمیمیت زیاد نیست . بیشتر توهین محسوب میشه . جایگاهی رو بهش میدی ک متعلق با اونجا نیست . خانواده جایگاهش مشخصه . دوست هم جایگاهش جداست . همه باید تو جایگاه خودشون باشن . لازم نیست ب دوست همه چی رو گفت . هر چقدر هم میخاد صمیمی باشه . منو مصطفی همیشه اینو رعایت میکنیم .

2. رعایت مسائل مالی . از قدیم گفتن حساب حساب کاکا برادر . 


من تو این چن سال یاد گرفتم با کسی ک خوب نمیشناسمش چت نکنم . من دوست دارم موقع حرف زدن لحن صدای طرفمو بشنوم . عکس العمل هاشو ببینم . ببینم وقتی میخنده چشاشو می بنده یا نه . تیک عصبی داره یا نه . خوشحاله یا نه . شوق تو چشماش هست یا نه و هزار تا چیز دیگه . وقتی مصطفی چت میکنم میدونم قیافش موقع خوندن مسیج های من چطوریه . تو ذهنم هست . از رو انتخاب کلماتش میفهمم حالش خوبه یا نه . 


در ضمن ما با هم کلی هم دعوا کردیم :| هم فیزیکی و هم لفظی :))) ولی بعد ی چن روز باز همه چی حل میشه . البته الان ک فک میکنم کلی هم دعوا نکردیم . کلا 3 بار . دو بارش مربوط ب راهنمایی . اون یکیش هم مال چن ماه پیشه .

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

حالشون چطوره؟
سلام :)
خوبه :)
شما خوبین ؟

:D سلام
بدنیستم.ممنون:)
نشد باید بگین عالیم :))

باز چ بلایی سر بلاگفا اومده ؟ باز نمیشه وبتون :|
سلام :)
من هنوزم معتقدم لزوما بعد از هفت سال نیست!

به چه نکات مهمی اشاره کردید :)
احسنت :)
سلام :)

خوبین ؟ 

بزارین ی طور دیگه بگم . منظورش اینه ک اگه شما با ی نفر بیشتر از 7 سال دوست باشین ، دوستی تون بعد از اون دیگه پایدار میشه و خیلی خیلی کم ممکنه ک رابطه تون از قطع بشه . 

مرسینگ :)
:D

بله. منم نمیتونم هیچکاری کنم باهاش
داغون شده دیگ. قراضه شده. از ی چیزی ک قراضه میشه نمیشه انتظار داشت همیشه درست کار کنه:)
درست میشه:)
:)

خب بیاین اینجا دیگه . خوشتون نمیاد از بیان ؟ 
خوبم شکر :)
شما خوبید؟!

بله اینو قبلا هم گفتید 
منم گفتم که ، لزوما این نیست :)

خواهش می کنم:)
مرسی :) 

:)) حله :)

بلاگفا رو به خاطر خاطراتی ک توش دارم دوست دارم:)

نمیخوام بهش خیانت کنم:D
تازه شما هم کار خوبی نمیکنین:D وقتی از اول یه چیزی و انتخاب میکنین باید تا تهش پاش وایسین:D برگردین سر وبلاگ خودتون. این چ و ضشه؟:D
:)

:)) 
خوبی چیزی امضا نکردیمااا موقع باز کردن وبلاگ :))) قراضه ست خانم :)) 
بقول شاعر و خواننده :

رم دادن صید خود از آغاز علط بود    حالا ک رماندی و رمیدیم ، رمیدیم 
شوخی میکنم. بله حق دارین. 
ولی من ب بلاگفا عادت کردم. ب مسخره بازیاشم دیگ عادت کردم:)
:)
خب این طوری خودتون بیشتر اذیت میشین 
گناه داره خب
همه ترکش دارن میکنن یکی یکی:))
نمیخوام احساس تنهایی بکنه:D

خیلی وبلاگی نیستم راستش مث قدیما. ی جوری با همین اوضاع کنار میام باهاش:)
:)) 
با تشکر از شما ک ب فکر بلاگفا هم هستین . کیه ک قدر بدونه ؟؟ 

موفق باشین :)
من یه رفیق بیست ساله دارم... شاید هم بیشتر... یعنی از وقتی یادم میاد با هم رفیق بودیم... همسایه بودیم و هنوز هم هستیم... ده سال هم با هم همکلاسی بودیم... یعنی ده سال تمام هر روز با هم می رفتیم مدرسه و با هم برمی گشتیم... یه بار هم با هم دعوا کردیم... خود دعوا رو یادم نیست... فقط لحظه آشتی کردنمون یادمه... خیلی کوتاه و دراماتیک بود... یکی از قشنگترین لحظه های زندگی من بود :)
:| منم از اینا میخام 
20 سال :| ایول . 
آشتی خیلی مهمه . این که آدم حواسش باشه موقع دعوا چ حرفایی می زنه ک بعدن موقع آشتی شرمنده نباشه 
مرسی ک این کامنتو نوشتین :)
هعی گفتین
هیچگی قدر منو نمیدونه
:D:D:D:D
:))
سلام مرد جوان :-)

هم اکنون اعلام میکنم پیامتون دریافت شد و در راستای همان پیام دیگه اصرار به فری استال ندارم ولی همچنان معتقدم داریوشو نباید درگیر اون مشکل کنید:-(
حس میکنم درباره این پست خیلی دوس دارم صحبت کنم چه بسا به چندتا نظر برسه
آما نمیدونم چرا نوشتنم نمیاد خب:-(
فک کنم زنجیری بر گردنم افکنه تنبلی نمیذاره:-D
همچنان هم حرفم میاد :-I
سلام :)

دلم واسه داریوش تنگ شده :(
امان از تنبلی ! شما ک تنبل نبودین :|
ایشالا می نویسین :)
آقا این دختره اون بالا چی نوشته واسه شما؟
بلاگفا فلان و اینا؟
جنس خراب و باید انداخت دور دیگ
توجه نکنین شما:D
همینجا تو بیان ب وبلاگ نویسی ادامه بدین:D

:|
:(
:)
سلام :))))))

باشه توجه نمی کنم :))

چرا عکس کم میزارین ؟
یعنی چی عکس کم میذارم؟:)
چرا عکاسی نمی کنین و یا  اگه عکاسی می کنین چرا نمی زارین تو وبلاگ ؟ 
دوربینم خونه است چون:)
اهان :))

من شاید ی دوربین دیگه بخرم . البته شاید 
مبــــــــــــــــــــــارک باشهههههههههههههه:)
ایشالا لنزش واستون بچرخه:D :)
:)) مرسی 
هنوز ک نخریدم ک . کلی موضوع هست واسه حل کردنش . 
این قبلی رو بفروشم یا نه . کدوم مارکو بخرم . فول فریم باشه یا نه . لنزش چی باشه . مسئله مهم تر از همه ، پولشو از کجا بیارم :)))
خودم nikkon D610 دوست دارم ولی کو پولش :|
ایشالا یکی خوبشو میخرین. همونی ک دوست دارین:)
چرا انقد نیکن دوست دارین؟ کنن ک خیلی بهتره:D
ایشالا :)

من گفتم نیکون دوست دارم ؟ 
کنون مدل خوباش گرونه :| البته اینم 610 هم تنها بادیش 4 تومنه :|
بله دیدم. گرونه واقعا. 

خوبه ک انقدر در خرید دوربین ب همه چی توجه میکنین. فکر میکنم اندفعه دیگ میخواین کاملا راضی باشین از خریدتون:)

در هر صورت عجله نکنین. شاید اگ یکم صبر کنین بتونین ی خوبشو بگیرین. من خودم خیلی عجله کردم:(
کلا همیشه دفعه اول انتخاب آدم خیلی احساسی میشه . 
من هم تو خرید این دوربین انتخاب خوبی نکرده بودم :| 

از دوربین راضی نیستین ؟ 
من کیم ک بخوابم از کنن D650 ناراضی باشم:))

برای من ک عالیه. فعلا ب جای اینکه من رو دوربین سوار باشم اون رو من سواره:D

ولی میتونستم کم تر خرج کنم و همینو بخرم. یا مثلا یکم صبر میکردم میتونستم ی لنز خوب بخرم. اینطوری. 

راضیم ولی ازش. خدا نگهش داره واسم:D
خب خداروشکر شما از دوربین راضی هستین 
خدانگهش داره واسه تون :))
ولی من دیگه از دوربینم راضی نیستم :|
دیگ آدمی ک حرفه ای میشه دیگ کارش فقط با دوربینای 4 5 میلیونی راه میوفته دیگ:D
بعله:D

منتظر عکس های خفن شما با دوربین تازه و خفنتون هستیم:D :)
مرسینگ فراوانات زیاد :)) 

حتمن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)