عقاید یک رامین

این چ وضیه

من چرا هیچی ب ذهنم نمی رسه ک بنویسم ؟

موضوع بگین پلیز

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

علم بهتر است یا ثروت؟
:D

مشکلتون اینه ک نمیتونین چیزایی ک تو فکرتون رو بنویسین
فکر کنم یعنی
وگرنه مطمئنا چیزای خیلی خوبی میتونین بنویسین:)
در روز به چه چیزایی فکر میکنین؟
:))

درسته . البته یز خاصی هم تو ذهنم نیست 

1. با کدوم استادم پایان نامه وردارم ؟ 
2. دوربین بخرم یا نخرم ؟ 
3. چرا خیلی وقته ی آهنگ خوب نشنیدم ؟
4. من ک ریاضیم ضعیفه چرا تو تابستون ی کم درس نخوندم ؟ 
5. لینوکس رو لپ تاپ نصب بکنم یا نکنم ؟ 

اینا به ذهنم رسید تا الان

خب اولش به خاطر این حرفم ازتون عذرخواهی میکنم:D
ولی اگ واقعا اینطوره شما به شدت درگیر روزمرگی شده اید:)
لازم ب عذر خواهی نبود . خب واقعیته دیگه
قبول دارم . هیجان تو زندگیم ندارم :|
یه دفعه تو ذهنیاتتون
در مورد خودتون نوشتید
خیلی خوب بود
یه چی تو اون مایه ها لطفا :)
والا بلگفای خراب شده (!) هیچ کدوم از ادامه مطلبارو نشون نمیده 
بهمین حاطر یادم نمیاد چیا نوشته بودم و چیا نه . 
هیجان مگه باید داشت حتما؟:D

یه اعترافی میخوام بکنم. یکی از آدم هایی که باعث شد من بیشتر از پیش وقتی هم برای فکر کردن بذارم شما بودین:)
یادتون نمیاد:D
ی بار نوشته بودین من با تفکرم خیلی کارا میتونم بکنم
منم نوشتم یعنی چی
شما میپرسیدین شما اهل تفکر هستین؟:)

هنوزم همون طوره. میتونین با فکرتون خیلی کارا بکنین؟
خب هیجان ریتم زندگی رو عوض میکنه :)

واقعا ؟ ^-^ 
استثنا این دفعه یادم میاد . 
اره . هنوزم می تونم با تفکر ی کارایی بکنم ولی ن مثل قدیما . 
ی بار یادم میاد اون قده غرق شده بودم ک یهو دیدم بد نشستم . پام داره بی حس میشه :| 
بله بخاطر اینکه بلاگفای خراب شده که کلا خراب شده ست
و اینکه
اونا پست ظاهری ان اصلا ادامه مطلباشون وجود نداره !
حذف شده :(

عیبی نداره
یه بار دیگه بنویسید صد در صد همش که تکراری نمیشه
ما هم که در جریانیم :)
اونایی هم که در جریان نیستن ، در جریان قرار می گیرن :))
اکی . امیدوارم بتونم واسه امشب بنویسم :) 
مرسی بابت پیشنهاد :)
خب چیکار میکردین اون موقع با فکرتون؟:D
من تقریبا ب مدت 3 ماه نهار نخوردم . البته پشت سر هم نبودااا . مثلا تو ی هفته فقط دو روز نهار میخوردم 
چه قدر خوب :)
مرسی از شما که پیشنهاد من رو قبول کردید :)
خاهش :)
فکر میکنین عوض شدین؟
از چ لحاظ می پرسین ؟ 
ولی در کل جوابم بله ست . کی ک تغییر نکنه ؟ 
از این تغییرات راضی هستین؟
تغییراتِ خوب هم دارم . بد هم دارم 
:)
خندوانه رو میبینین؟
بله . فقط امیر مهدی ژوله و سجاد افشاریان رو دوست داشتم :)
انتخاباتون عالین:)

اگ دوست داشتین راجب خودتون بنویسین. تغیراتتون.
هرچند ب گمانم خیلی راحت نباشه:D

برنامه های تلویزیونی و نقد کنین:)
نظرتون رو راجب چیزای مختلف بنویسین:)

من خودم این چیزا برام جذابن:D
اونوقت میشه خیلی وقت ها راجب خیلی چیزها بحث کرد حتی:D
:) مرسینگ 
بله دارم همین کارو میکنم الان :)

تلویزیون بیشتر اعصابم رو خرد میکنه :| 
ولی این یکی خوبه :)

حتمن :) الان در حال نگارش ی بیوگرافیِ ( نسبتا تکراری برای شما ) هستم :)
موفق باشید:D
همچنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)