عقاید یک رامین

ی کم من :)

از بچگی با آهنگ حال میکردم . خالم وقتی بچه بودم صدامو ضبط کرده . آگهی تلویوزیون میخوندم . " میخام سالاد درست کنم ... " صدای همه نوه ها رو صبط کرده خالم . هنوزم هست . { شاید قبلن گفته باشم ولی ی بار هم میگم . شیرین ترین بچه ای ک تو عمرم دیدم خودمم :))) اعتماد ب سقفو دارین ؟؟؟ :))) } . بعد ها با آهنگای محمد اصفهانی آشنا شدم . آلبوم حسرت چقدر خوبه . هنوزم دارم . هنوزم گوش میکنم بهش . بعد ها هم ک شوق خریدن آلبوم گل آفتاب گردون داشتم . خیلی آلبوم خوبی بود :) خب آهنگ دیگه بسه . بزارین از قبل تر ها شروع کنم . در سال 71 دیده بر جهان گشودم :)) . بر خلاف وضعیت کنونیم ، موقع بدنیا اومدن شرایط بهتری داشتم . 4.7 کیلو بودم :) . دوران دبستان رو تو شهر خودم خوندم { ی جور نوشتم انگار راهنمایی و دبیرستان رو تو لاس وگاس خوندم :))) } از بچگی مث تمامی بچه ها علاقه فوتبال داشتم . روپایی می زدم . ساعت ها . تنهایی . 

معمولا هر کسی راست دست باشه اکثر کارهاشو با اون دست انجام میده . چپ دست ها هم همین طورن ولی در مورد من این طور نیست . من راست دستم ولی بشکن زدن رو با دست چپ یاد گرفتم . پینگ پنگ بازی کردن رو با دست چپ یاد گرفتم . کسی هم مجبورم نکرده بود . بصورت طبیعی این کارو کردم . الانم اگه کسی ازم بپرسه کدوم دستت قوی تره، جوابی ندارم براش . در بعضی شرایط چپ قوی تره . درستش اینه ک بگم دست چپ من از دست چپ بقیه راست دست ها قوی تره . بارها تو مچ انداختن من با دست چپ افراد قوی تر از خودمو شکست دادم { چیز افتخارامیزی نیست البته } . در پایان باید بگم من چپ پا هم هستم . 

چن سالی هست ک متوجه ی خصلتی تو خودم شدم . من سمت چیز ها یا کارهایی میرم ک کمتر کسی طرفش میره . این اتفاق ، ی پدیده غیر ارادیه . ینی من تصمیم نمیگیرم . خودش اتفاق میفته . دو تا مثال : 

1. فری استایل کردن . 

2. گیم بازی کردن . معمولا گیم هایی بازی میکردم ک کسی بغیر از خودم ازشون لذت نمی برد . { جالبه ک بگم من اول یا دوم دبیرستان میخوندم ک ی روز چشامو وا کردم . هر چقدر فک کردم یادم نمیومد آخرین باری ک گیم بازی میکردم کی بود . خیلی زود با گیم بازی کردن خداحافظی کردم . دوستای من هنوزم گیم بازی میکنن . هنوز هم :| } 

بچه شیطونی بودم ولی آتیش نمی سوزوندم . طبق گفته ها ، علاقه وافر به قابلمه و قاشق و بشقاب داشتم :)) داشت ی چیزی یادم می رفت . مهارت زیادی هم تو شکوندن ظروف آشپزخانه داشتم :)) از همان عنفوان کودکی علاقه شدیدی ب توپ داشتم و همین باعث شد ی بار تو تولدم 2 یا 3 تا توپ هدیه بگیرم . کسایی ک توپ خریده بودن آه می کشیدن ک چرا کادو عین هم خریدن ، من هم ذوق مرگ شده بودم :)) 


یادم میاد وقتی بچه بودم { 6 سالم بود فک کنم } میرفتیم خونه بابابزرگم . داییم هنوز ازدواج نکرده بود . کامپیوتر داشت . اجازه میداد با کامپیترش بازی کنیم . این بود بازی. کلا 6 تا رنگ داشت بازی :))) بعد ها ک خودمون کامپیوتر خریدیم بازی ها رو از داییم گرفتم . داییم 3 تا گیم رو فلاپی زد بهم داد . توجه دارین دیگه ؟؟ فلاپی :| 

بچه ک بودم دوست داشتم بستنی فروش بشم . ب لطف دانشگاه این کارو کردم . بعد ها ک با لپ تاپ اشنا شدم آرزو داشتم منم ی لپ تاپ داشته باشم . خداروشکر الان دارم . این ینی من ب تموم (!) آرزو هام رسیدم . 

تو دبیرستان ب شعر خوندن علاقه پیدا کردم . عاشق شعرای کارو بودم . ی نمونه اش . من این شعرو از حفظ بودم . یادش بخیر . 

نقطع عطف زندگیم دانشگاهه . دیدم نسبت ب محیط عوض شدم . ن اینکه چیزهای بدی دیده باشم نه . با دنیا آشنا شدم . اینکه فرهنگای مختلف چقدر میتونن با هم فرق داشته باشن . اینکه احتمال داره من هم تو زندگیم اشتباه فکر کنم . هیچ وقت فک نمیکردم آدمای جدید بتونن ایقدر روم تاثیر بزارن . رفتار هایی دیدم ک از جنسیت خودم خجالت کشیدم . با ادم هایی اشنا شدم ک حس خوبی بهم دادن . شاید از لحاظ علمی از دانشگاه راضی نباشم ولی از بابت دیدن و تجربه کردن خیلی چیزا راضیم ک دانشگاه رفتم . 

قوانینی برای خودم دارم ک سعی میکنم رعایتشون کنم : 

1.  رو موضوعات مختلف سعی میکنم بحث نکنم

2. وقتی با کسی ک ازم بزرگتره حرف میزنم از فعل جمع استفاده میکنم . حتی بعضی وقتا ب علی میگم شما . 

3. مورد 2 در ارتباط با جنس مونث برای تمامی سنین رعایت میشه بغیر یاسمین دختردایی 2 ساله این جانب :))

4. سعی میکنم هیچ وقت ب هیچ قراری دیر نرسم . در این 16 سالی ک دارم درس میخونم فقط ی بار تو اول دبیرستان بمدت 30 ثانیه ، دقیقا 30 دیر رسیدم . اونم البته تقصیر من نبود . 


 5 چیزی ک دوست ندارم : آسانسور - کدو  - تلویزیون - ارتفاع - فیلم ترسناک .

5 چیزی ک دوست دارم : نارنجی - تی شرت طوسی - آب طالبی - بستنی شکلاتی - عکاسی .

5 چیزی ک بلد نیستم : نقاشی کشیدن - حرف زدن پشت تلفن با فامیل ها :| - غذا درست کردن - پرینت کردن طوری ک پشت روی کاغذ درست باشه - دستی کشیدن با ماشین 

5 چیزی ک بلدم : برنامه نویسی { مثلا :)) } - عکاسی - دوچرخه سواری - soccer freestyle - روبیک . 



پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

واقعا تمام اون شعرو حفظ بودین :O باریکلاااااااا

شما ازین آدمای دو دست هستین :D منظورم همینه که از دوتا دستتون هم میتونید استفاده کنید!
آدمای کمی اینطوری ان :)

قوانینتون رو بســــــــــــــــــــــــــــیار لذت بردم ازش :)

+
نمی دونم چرا من پست های اینطوری که می خونم انقدر حالم خوب میشه :)
مرســـــــــــــــــــی :)
بله . ب الانم نگاه نکنین ک هیچی یادم نمی مونه :))

دقیقا ! من رامین ی آدم دوست هستم :))

لطف دارین شما 

+ واقعا ؟ خیلی هم عالی :) مرسی از پیشنهاد شما :)

++ راستی منصور ضابطیان ی برنامه تلویزیونی درست کرده ب اسم "صدبرگ" . هر روز ساعت 21 از شبکه 4 ولی گفته شبیه رادیو هفت نیست . از یازده مهرماه شروع میشه
آفرین :)
من هم عارفه یک آدم یه دست هستم (بعضی وقتا متوجه حضور دست چپم نمی شم :))))) )

^____^

+
بازم ممنون :)

++
آره اینو تو پیج ضابطیان دیدم :)
البته یک دوست وبلاگی هم امروز همین خبر خوب رو داد :)
همین که دوباره همون اکیپ رادیو هفت هستن می تونه امیدوار کننده باشه :)
امیدوارم اینم دوست داشتنی باشه :)
:))

++ حله . من هم امیدوارم:)
خیلیم خوب
خیلیم عالی 
خیلیم با حال:)
خیلیم ممنون :)
شما خیلی خوبین;-)
امیدوارم همیشه خوب باشید:و شاااااااد:-)
شما هم بی نهایت لطف دارین :) 
مرسی خیلی زیاد :)
+ تصور یه پسر بچه که با کلی توپ که براش آوردن ذوق مرگ شده خییییلی بامزه ست! :)
+ شعرای کارو قشنگن اما من یکیشو دوس ندارم! :)
+ حرف زدن با فامیلا پشت تلفن :دی سخته؟!
عکاسی هم که عشقه واقعا :)
کلی حرف داشتما یادم رفت :/
+ :))
+ کدومو ؟
+ برای من خیلی سخته :|
بله بله همین طوره
خب وقت هست هنوز 
همونی که میگه : خداوندا اگر روزی بشر گردی ....
:)))
اهان بله :)
نظرتون راجع به اون شعر چیه؟!
من بیشتر از قلمش خوشم میاد تا موضوعاتی ک بیان می کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)