عقاید یک رامین

مجله عکس 7 - من و اقوام دانل داک

عکس های جدید اضافه شد

1.

2. 

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ب.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

وای چقدر اینا خوشگلن :))
چه سفیدن :)))
خیلی بامزه بودن :))

موفق باشی دوست عزیز
سلام :)
ممنون 
با احساسات آدم بازی میکنن ینی:| خیلی خوووووبن:)
دقیقا :)) خیلی
وااااااااای شماره 5 و شماره 8 و شماره 10 مال من ؟! ^___^
خانم قابلی نداره :) مال شما :)
ببخشید یادم رفت :)
سلام :)
خاهش بابا 
سلام :)
الان که دقت می کنم می بینم شماره 11 رو هم می خوام :|
آقا اینا همش مال من ؟! :)
:))
همش مال شما
خوشگلن:)
عین کارتونا میمونن
سلام :)

خیلی :) خیلی هم سر و صدا میکردن :)
سلام:)

کجا ان اینا؟

یه چیزی 
امروز رفتم اون شهر کتابی ک خیلی ازش تعریف میکنین
خوش گذشت
باحال بود:) یکمم نشستم اونجا کتاب خوندم:D
:)

کنار سد اَمَند هستن . ی دریاچه مصنوعی هست اونجا 

عه ؟ چ خوب :)
خوشحالم ک خوشتون اومده :) 
آلبومای موسیقیشو دیدین چقدر زیاد بود ؟ 
آره آره
آهنگای خوبی هم بودن:)

ولی خب کتابی ک مد نظرم بود و نتونستم گیر بیارم:|
:)
:)

مگه هنوز شما عادت نکردین ؟ مگه میشه آدم ی کتاب بخاد و تو اولین کتاب فروشی باشه ؟ 
باید کلی مشقت بکشه آدم :)
:D بعلهههه

امیدوارم پیدا بشه فقط:|
:)

چ کتابیه ؟

پیرمرد و دریا

بود البته. ولی ترجمه ای ک من میخواستم نبود. ترجمه ی نجف دریابندری
خانومه گفت دو هفته دیگ میارن:|
دو هفته دیگ من دارم فکر میکنم چطور اولین امتحان های سال سوم دبیرستان و بپیچونم:|
اسمشو شنیدم 
:)))
نپیچونین خب :))
نمیشه
دیگ عادت کردم
پارسال بابام خیلی بهم کمک میکرد
زنگ امتحان ک میشد زنگ میزدم میگفتم حالم بده میومد دنبالم
ی وقتایی ام حالم کلا بد بود کلا نمی رفتم مدرسه 
ولی دیگ امسال باهام راه نمیاد
من میدونم
:(( 
:D
:)) چقدر حساب شده :))

نگران نباشین . ی کاریش میکنین :)
مرســـــــــــــی ^___^
خاهش :)
واااای چقد نازن ...خصوصا سفیداش =)
منم یکی ازینا میخوام :(

سلام :)
همین طوره :) سر و صداش زیاده هااا
اشکال نداره صداشون قشنگه :)
من اولین بار بود این همه اردک ی جا میدیدم صداشون بعد ی مدت اذیت میکرد دیگه :)
الان که فکر میکنم میبینم اذیت میکنه!!!!
چون تو همچین موقعیتی قبلا قرار گرفته بودم و یادم نبود ...
واسه چند ساعت خوبن فقط :))))
دقیقا . فقط چن ساعت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)