عقاید یک رامین

تصورات باطل

اون زمان ک من مدرسه می رفتم دانشگاها دیر شروع میشد ولی الان برعکس :|

گفتم من ی هفته ست کلاسام شروع شده و تمرین هم دادن ؟؟

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

نگین

دلم گرفته اصن
:|
ببخشین

عوضش کلاسمون 5 نفره ست :))
خواهش میکنم. ببخشین واسه چی؟:D

:) 
کلاس ما 28 نفره است:|
بابت اینکه دلتون گرفت

28 خوبه ک . من تجربه کلاس 86 نفره دارم 
خلوت خوبه
شلوغ بده
:)
عوضش دیگه نمیشه تو کلاس خوابید :)))
آره راست میگین
نمیشه ام چیزی خورد:D

من تو کلاس 28 نفره درست نتونستم قائمکی چیزی بخورم. طوری ک دبیر دینی مون فهمید 

دیگ تو کلاس پنج نفره ک دیگ هیچی
:D
با اینکه تو کلاس یواشکی خودرن کار درستی نیست ولی منع تون نمی کنم . من خودم بار ها انجام دادم ولی دیگه انجامش نمیدم :)
کار اصلا درستی نیست
بی احترامیه مطلقه
خوب می کنید:)

ولی من انجامش میدم:D
تازه تقلبم میکنم گاهی:D
تازه حیاط پشتم ک ممنوع میشه میرم:D
از تمام مراسم های صبح گاهی هم همیشه در رفته خودم رو گوشه کناری قائم میکنم:D
:D
هیچ گونه نصیحتی نمی کنم . من هم تقلب کردم تو دبیرستان . من هم جاهایی ک نباید میرفتم رفتم . من هم کلی کار غیرقانونی انجام دادم :)
من برای تمام این کارا یه دلیل بچه دبیرستانی ای و غیر منطقی و مسخره دارم: انتقام
:)

آخ آخ آخ
از شما توقع نداشتم
تقلب؟؟؟؟

نچ نچ
:D
:))) 
قرار نبود لو بدم خودمو :)))

البته نه تو هر درسی . فقط تو شیمی . هر هفته امتحان میگرفت :| میشه گفت دلیل من هم برای تقلب ی نوع اعتراض بود . 

البته الان ک بیشتر فک می کنم می بینم جاهای دیگه هم تقلب کردم :))) خب دیگه ، شما نمیخاین بخوابین ؟؟ :)) ( تغییر موضوع به روش ساده :)) )
باشه:)
شب بخیر:)

مرسی. حالم بد بود. یکم خوب شد:D خدا خیرتون بده:D
:)
خاهش :) شب شما هم بخیر خانم :)
جدا؟! پس خوش به حال ما که از چهارم میریم :) البته دانشگاه نه!
لازم به ذکره که ساعت های دینی  برای من همیشه بهترین فرصت برای یواشکی خوراکی خوردن بود :)))
واقعا ؟ :| 
احسنت . کلا باید اسم کلاس دینی رو عوض کنن بزارن زنگ یواشکی خوردن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)