عقاید یک رامین

آهنگ

آهنگ هایی ک گوش میدیم خیلی رو زندگیمون تاثیر داره
ی مدته آهنگای غیر سنتی خیلی گوش میدم
شعر های بعضیاشون پر از حرفه
متاسفانه تو بعضیاشون حرفای زشت میزنن :|

میگه :
کلی گله لا حرفای من گم
متنفرم از حرفای مردم
شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

هیممممممم .....
آبجی من شدیدا رو آهنگ حساسه ی کلمه زشت بشنوه خودش ک هیچ نمیزاره منم آهنگو گوش کنم .....
احسنت :)
سلام...

همین طوره...

متنفررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم از حرفای مردم...
سلام:)

البته چیزی ک من نوشته بودم متن آهنگ بود
بله منم متوجه شدم کاملا...باتوجه به اون گفتم...
:) بله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)