عقاید یک رامین

تجربه شیرین

تا حالا افرادی مجازی تو وب ها براتون حقیقی شده ؟ 


برای من ی بار اتفاق افتاده . تجربه شیرینی بود :) یادش بخیر

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

نه برا من نشده !
انقدر دوست دارم بشه یه روز....
ایشالا میشه 
تجربه خیلی خوبیه 
آره... دو بار :)
:)
خوشحال کننده بود ؟ 
آره... ولی چون خیلی غیر منتظره بود اون لحظه نتونستم خوشحالی ام رو نشون بدم :)
:))
پس شما هم جزو اون افرادی هستین ک بعضی وقتا دیر عکس العمل نشون میدن ؟ 
سلام
این که ملاقاتشون کنیم واینا
یانه ارتباطمون نزدیک وصمیمی ومثلاتلفنی بشه؟
هردوش اتفاق افتاده

یاعلی
سلام :)

بله . ملاقات حضوری :)
یا علی
بعضی وقت ها نه... همیشه :)
:)) 
آدم خیلی افسوس می خوره بعدش
من دوستای خیلی خوبی پیدا کردم، ولی خب چند موردی هم حقیق بودن، مجازی شدن :)
سلام :)
عه ! چ جالب 
نه نشده اما خیلی دوست دارم این اتفاق بیفته ...
ان شاء الله قراره چند سال دیگه بشه ...
سلام :)
برنامه ریزی کردین ؟ :))
بلی .
اینکه از روبرو دیده باشم نه امکانش نبوده تا الان، فقط عکسشونو دیدم و تلفنی صحبت کردیم و همچنان با هم در ارتباطیم از حال و روز هم با خبریم ایشون  از اهواز و زاهدان من تهران. (یادگارای وبلاگ شیطونک بلاگفا میباشند) :)

نه من منظورم دیدار حضوری بود ولی خب چیزی ک شما گفتین کم از دیدار حضوری نداره :)
گاهی کسانی که
هزاران فرسنگ
 از شمافاصله دارند؛
می توانند
احساس بهتری
 نسبت به کسانی که
دقیقا کنارتان هستند ،
در شما ایجاد کنند!
(خداروشکر میکنم برای داشتن این بهترین ها (-;  )
دقیقا . بی کم و کاست درسته :)
شکر :)
بله برنامه ریزی کردیم :)
احسنت :)
موفقیت برنامه ریزی میخواهد :)
کانون فرهنگی آموزش ، قلم چی :دی
خوبه . کانون برای شما برنامه ویژه ای دارد :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)