عقاید یک رامین

همخواب

چاوشی میخونه و دلم میخاد های های گریه کنم 

شهرزاد

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

شعرش مال وحشی بافقیه :)

اما نمی دونم چرا هیچوقت نتونستم با صدای چاوشی ارتباط برقرار کنم :(
بله بله :)

سلیقه ها متفاوته و این طبیعیه :)
مشکل اینه که می دونم صداش بر طبق اصوله
و همه ی سولفژها رو هم درست اجرا می کنه و یه خواننده تمام عیاره
ولی بازم... :(
من تا این حدی ک شما گفتین حرفه ای نیستم :| 

خب معمولا باید تو حال و هوای آهنگ ها بود . خب شاید شما تو این حال و هوا نیستین :)
منم نیستم
اینا رو یه جایی درموردش خونده بودم :)

چرا اتفاقا خیلی از حال و هواهای آهنگاشو می پسندم ولی تون صداشو...
:)

خسته ست :)) خســــــــــــــــته :)
ی چیزی . میدونستین چاوشی آهنگ های فیلم سنتوری رو تو خونه ضبط کرده ؟ ب در و دیوار پتو زده و بعد ی پتوی دیگه کشیده رو سرش و خونده 
:))
واقعا؟!؟!؟!
نه اصلا نمی دونستم :O
چه بامزه :))))
:)
میدونین چرا؟ بخاطر فقر مالی 
منم میخوام های های گریه کنم.
سلام :)
شما؟
پس عمرا گوش کنم :(

خیلی خوبه ... خیلی
مرد که گریه نمیکنه:D
سلام بر شما :)
خوبین ؟

مرد گریه می کنه ولی تنها :)

سلام
رهگذر
:)
می دونید از دیشب تا حالا بیش از بیست بار گوشش کردم .

می فهمم ... خیلی خوبه :)
خوبم:)
امیدوارم شما ام خوب باشین:)

بله. 
ببینم فرشته ی پاک کننده ی اشک مرد ها وجود داره؟
خداروشکر :)

اون دیگه کیه؟
البته از رو اسمش ، شغلش کاملا مشخصه:)
نه . حداقل من ک ملاقاتش نکردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)