عقاید یک رامین

کار کار کار

امروز برای دو نفر کار نیمه وقت پیدا کردم . خوشحالم :)


+ ب خودم هم پیشنهاد کاری میشه ولی زیاد زیر بار نمیرم ... ولی شاید رفتم . 


++ بهم میگه : بیا این ایده تو تجاری سازی کنیم . من سر ماه ی میلیارد بهت میدم .

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

آفرین :)

+
هی بابا...

++
چرااااااااا؟!؟!؟ خب قبول کنید :O
مرسی :)

+ خب اخه درسو دانشگاه هست آخه 

++ :)) همه چی پول نیست :) شاید اون بالایی راضی نباشه :)
بله خب من که تو جزئیاتش نیستم !
من به عنوان یک انسان ظاهر بین یه چی گفتم ...!

شما خودتون عاقل تر ازین حرفایین :)
:)
شما و انسان ظاهر بین !!

لطف دارین :)
سلام بر جوان دست به خیر ما:))))
یه کار نیمه وقت با مزایا و بیمه و حقوق مناسب و....... پیدا کنید
(شاید به این بهانه بیام تبریز :)))))
شایان ذکر است از اول عمر کاریم همیشه ساعاتم تمام وقت بوده ثواب داره  :(

سلام :)
چشم حتمن :) 
خب تمام وقت حقوقشم بهتره دیگه
آورین آورین :)
مرسی مرسی :)
بله حقوقش بیشتر آما خستگیش هم تمام وقت و بهتره :D

:)))) 
خب الان حقوق بیشتر میخاین یا خستگی کمتر ؟ 
گزینه 3-اینترنت نامحدود:-D
کیه ک با این گزینه مخالف باشه ؟ :)))
مادر اینجانب به شدت با این گزینه مخالف میباشند در حد مبارزه با تروریست:(
:| 
واقعا ؟ 
آخ آخ :| 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)