عقاید یک رامین

پارادوکس

کلاس آلودگی هوا تموم میشه

3 نفری میرن بیرون سیگار می کشن

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

شما ام یه بار امتحانش کنین
خوبه
:D
:))
خانم من محیط زیست میخونم :|
شما امتحان کردین ؟؟ :))
یه بار یه خاموشش و امتحان کردم:D

خیلی تاثیر میذاره واقعا؟
احسنت :))

خب من طرفدار محیط زیستم . 

البته  موانع دیگه ای هم هست : یکی مامان شما و مامان خودم 
خب منم میخوام بدونم به محیط زیست خیلی آسیب میرسونه؟

من چرا جمله آخری و متوجه نمیشم؟:D
بله . خیلی . باعث آلودگی هوا وبیماری ها مختلف میشه 

:)) 
چون اصلا قابل تصور نیست :))
وای سیگار :(
تو رشته های هنر دخترا بیشتر از پسرا می کشن و من هی حالم بد تر می شه... :'(
:|
کلا سیگار بده . چ ی دختر بکشه چ ی پسر 
پس با وجود ژست عالی ش منم از همین الان باهاش مخالفم:)

من همچنان متوجه نشدم:D
:)) مرسی :))

ینی اگه مامان من بفهمه ک من سیگار میکشم طبعاتش بدتر از کشیدن سیگاره . 
مادر شما هم اگه بشنون من سیگاری شدم سرشونو تکون میدن و افسوس میخورن احتمالا 
و هیچ کدوم از این دوتا حالت خوشایند نیست :))
چقد از این کلمه ی طبیعتا استفاده میکنین:D تاثیرات رشته ی جدیده؟:D

یعنی جدی دارین واسه پیشنهاد من دلیل میارین ک نمیشه انجام نمیداد؟ مرسی واقعا:D

ی بار امتحان کنین. من قول میدم ب کسی نگم. مامانتونم متوجه نمیشن:D
من امروز فقط تو وب شما ی بار نوشتم :) جای دیگه ننوشتم :)

خب آخه قبلن خودم فک کرده بودم بهش . اینایی ک بهتون گفتم نتیجه شون بود :))

یاد این پست و کامنتاش افتادم :))) 
دقیقا همینه سیگار کلا بده!
ولی
من جدیدا دخترا رو بیشتر می بینم
و حالم خیلی خرابتر میشه...
بله قبول دارم . حق دارین :(

اینجا ولی همین چیزی نیست . البته ینی من ندیدم . 
:D
یک همچین آدمی هستم من:D
تا وقتی یه کاری نکردم شما سیگار بکشین دست از تلاش بر نمیدارم:D

به حسی که قرار داشته باشین فکر کنین:D
به اون حال و هوا:D
وای خدای من. میدونین چقدر باحاله توی یه پارک آدم بشینه سیگار بکشه؟:D
:))) پشتکارتون قابل تحسینه :))

:))))))
خانم از من گذشته دیگه . من با اینا وسوسه نمیشم :))

اینجا فقط باید گفت :|
سلام :)
احوال شما ؟

بله . همین اسمایلی همه چی رو نشون میده 
حداقل یه خاموشش و امتحان کنین
به جای چوب کبریت
:D
حالا ببینم چی میشه :))
جواب سلام واجبه.
سلام علیکم و رحمه الله و برکااااااااته :دی
بله :)
حالا نه دیگه تا این حد :))
حالا ببینم چی میشه یعنی چی؟:D

بابا خاموشش ک بد نیست. تا فردا انجامش بدین:D
:))))))))))

من تا فردا از کجا سیگار بیارم ؟؟ :))
تو دانشگاه کافیه من ی سیگار دستم بگیرم تمامی اساتید میان رد میشن آبرو واسم نمی مونه . 
شانس ک نداریم می بینین تو اون لحظه عکاس اومده واسه سایت دانشگاه عکس میگیره من هم تو گوشه عکس میفتم :)))
اینا قابل تصوراتشه ... کلی اتفاق دیگه میفته :)) مطمئنم :))
خب برین یه پارکی جایی
:D
عکسم بگیرین:D
کمر همتو بستین ک منو معتاد کنیناااا :)))))))))

همون عکس با کبریتا خوبه ک :)) خیلی هم هنریه
آدم به سیگار خاموش ک معتاد نمیشه ک 

مگه من گفتم هنری نیست؟

ی عکس با سیگار هنری تره:D
من خودمو میشناسم :)) معتاد میشم :))

قبول دارم . هنری تره :)
پس این یعنی تا همین فردا میتونیم یه عکس خیلی هنری از شما ببینیم
مرسی
:D
:| 
من کی قبول کردم ؟ من فقط گفتم هنری تره :))
دکترهایی که سیگار می کشند منتهی علیه پارادوکسند... من که تا حالا یه دکتر غیر سیگاری ندیدم.
دقیقا :|
واقعا چرا ؟ :|
خسته شدم
قبول کنین دیگ
ترجیح میدین الان الکی بگم باشه و بعدن هم بزنم زیر فولم و عکس نگیرم ؟
:(
باشه

واقعا خسته شدم ولی:D
ناراحت نشین دیگه . باشه ؟ 

خسته نباشین :)
نه ناراحت نمیشم. بالاخره ب هدفم میرسم:D
مرسی:D
:))
خاهش:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)