عقاید یک رامین

فردااا

عید تون مبارک 


+امشب کلی حرف واسه گفتن داشتم ... نشد :(

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

عیدتون مبارک :)
ممنون
عید شمام مبارک ...
به قول خودتون فرصت هست هنوز :)
سلام :)
ممنون 
بعضی حرفا زدنی نیستن ... 

عید شما هم مبارک:)
سوال
شما سید هستید آیا؟
سلام :)
موتوشکرم :)

نه متاسفانه :)
سلام:)

:)
من چندسال بود پس اشتباه فکر میکردم؟:D
:)
مادر من سادات هستن :)
سلام :)
بعضیا معتقدن آدم از مادر هم سید میشه ...
اما به هر حال سادات ک هستین.
عیدی ما کو؟؟!!!
من ک سادات نیستم :))) مامانم سادات هستن :) از خودشون بگیرین :))
عیدتون مبارک جوان ایرانی :)
عید شما نیز مبارک خانم :)
نه دیگه اگه بگیم مادربزرگ شما سید ان ، مامانتون هم با اون نظری که گفتم سید میشن و شماهم سید میشین دیگه! حالا عیدی لطفا؟! :))
:))
شماره کارت بدین ، کارت ب کارت کنم :))
:))
ان شاء الله همیشه خانواده و خودتون سلامت باشین.
ممنون :))
خیلی ممنون :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)