عقاید یک رامین

تنهایی

ی پیشنهاد فوق العاده
دوشنبه ساعت 10:30 شبکه آی فیلم
فیلم " تنهایی " رو از دست ندین
يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰ ق.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

چشم سعی میکنم ببینمش ... مرسی بابت پیشنهادتون ..
خاهش میکنم
ولی  نزاشت :|

سلام

اینجا چه تاریکه!

حس می کنم گم شدم! من فانوس می خوام!

فیلمه همون "هر شب تنهاییه"؟

با اجازه تون چند تا ازون شکلکای بلاگفا رو اینجا میذارم ببینم کار می کنن:[لبخند][نیشخند][گل]

 

سلام :)
دیگه دیگه
نه اون نیست .
کار نمیکنه :|
سلام بله فیلم جالبه
چندین بار دیدمش
کلا از سبک فیلمای قاسم زاده اصل خوشم میاد
الانم که بدجوری درگیر سریال یاداوریش هستم
سلام
خیلی قشنگه . خوشحالم ک ی نفر پیدا شد فیلمای قاسم زاده رو دیده باشه :)

بله . من هم نگاه میکنم

این چی ؟

نشونش میده؟؟

نشونش نداد :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)