عقاید یک رامین

بعضی وقتا

بعضی وقتا ب سرم میزنه اینجا رو پاک کنم

یا پست بزارم ولی نظرارو غیر فعال کنم

یا اصلا پست نزارم همین جوری بمونه

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

چرا خب؟
دلیل خاصی دناره . همین جوری ب سرم میزنه
همین حالی که من الان دارم...

انگار چون گیر دادم به بقیه سر خودم اومده...تابفهمم بقیه چرا رفتن...
سلام
:(
نمی دونم چی باید بگم :(
:|
ولی از یهویی رفتن خوشم نمیاد .
هنوزم تصمیم نگرفتم چیکار کنم
این حالت زیاد برام پیش میاد ولی نمیگم اکثرا
:|
:|
:|
:|
ک چی مثلا؟:|
این حالت برام زیاد پیش میاد ولی هیچ وقت نمیگم ولی این بار گفتم .
فک نکنم هیچ کدوم از اینکارارو بکنم ... فقط هی ب سرم میزنن این گزینه ها
نباید حتی بهشون فکر بکنین:|
چشم :)
حالتون چطوره؟
الان ... هم معمولی هم خسته ... ولی نمیشه گفت حالم بده
ببخشید حالم خوب نیست...
یادم رفت
سلام
خاهش میکنم
اشکالی نداره
خوبه:)
شما خوبین ؟
مرسی ام:D
:))
امروز 5 ساعت تو شهر کتاب بودم :)
خوش ب حالتون:(
من امروز پنج ساعت تو اتاقم سعی میکردم زمین شناسی بخونم:||||
خوش ب حالتون
:(
بهتره جمله مو تصحیح کنم
امروز 5 ساعت تو شهر کتاب کار کردم :| البته نه چندان سنگین

 عوضش شما فردا دوستاتونو میبینین تو مدرسه :)
ک اینطور:D 

:)
بله
نمیدونم چی بگم واقعا


هیچی نگین
از این که دوستاتون پیشتونن بیشترین لذتو ببرین :)
اصولا اگه این کارایی ک نوشتینو بکنین بعد یه مدت پشیمون میشین!!!
من تجربش کردم.
ولی بی دلیل که نمیشه!!!
درسته . قبول دارم :)
منظورم از بی دلیل اینه ک نمی دونم دلیلش چیه یا چیا هستن . برا خودمم گنگه
آهان ازون لحاظ!
این چیزای بی دلیل همیشه منو عذاب میده!
به نظرم باید بیخیالش شد.
درسته . حق باشماست :)
سلااام ..... خوبین ؟؟
چرا اینجا هیچ پستی واسه خاطر چهار مهر تولدتون نیس ی سال بزرگتر شدیناا ...
تولدتون پساپس مبارکه .....
من هر چقدم بخام خاموش باشم باز ی جا بروز میکنه ها ......
تو این مدت فقط پستاتونو میخوندم .....
تصمیم دارم بعد این ک درسم تموم شد و کارم پیدا کردم دوباره بشم پری قبل آخه
میحط مجازی ک توش بودمو دوس دارم ..... راستی دوترم دیگه تمومه درسم شما
ک اینقد بفکر کار مردم اید ی فکری هم ب حال من کنید از همین الانشم آمادگیشو
دارمااا :))))))
وای باز من چقد حرف زدم ....
سلام :)
ممنون . شما خوبین ؟
تولدم دیگه مث قدیما برام جذابیت نداره ولی ب این معنی نیست ک کادو قبول نکنم :))
ممنون :)
شما پستارو میخوندین و نظر نمیدادین ؟ :| چرا مثلا ؟ :|
منتظریم پس :)
کار ؟ اگه پیدا کردین ب من هم بگین . مال اون دو نفر فرق میکرد . وگرنه مجال ورمزدیم اولارا  :)))
بعد مدت ها اومدین 5 خط نوشتین میگین "چقد حرف زدم" نفرمایین :)
سلام بر شما مرد جوان.
مگه اینجا زمین فوتباله که سر میزنید و به سر میزنید و کلا  و ....
دیگه از این حرفا نزنید لدفن که قلبم ضعیفه:'(
سلااام :)
چشم :)) اطاعت امر :)
اولندش چشبتون بی بلا. ا
دومندش امر نبود خواهش بود
سومندش راستی شما مهر ماهی بودین؟؟؟=-O
:)
دیگه شما بزرگتر مایین حرف شما جایگاهش ویژست 
:) بله 
lمرسی خداروشکر منم خوبم ....
اوکی میخوندم و میخونم اما بدون نظر و کامنت :))
پس هنوزم اون حس لذت تولد رو دارین :))
خدابزرگه ایشالا ما هم کار خوب میبابیم واسه شما هم ک حتما پیدا میشه ....
:))
خوشحالم اینجا هس ...
بله دارم :))
ایشالا 
:)
وااااااااای چند مهر؟؟؟؟؟ =-O
گذششششششت؟؟؟؟
4 مهر بود :)
آقا قبول نیس من بی خبر بودم:-(
حالا من یادم نیس شما نباید اشاره کنید تولده؟x-(
پارسال تاریخ تولد خواهرم هرکاری کردم یادم نیومد چندمه آبانه:-I

از آنجایی ک من بچه سر به زیری هستم روم نشد بگم دیگه :)

واقعا ؟ :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)