عقاید یک رامین

لازمه خب آخه

شما هم مث من از بوک مارک بروزر زیاد استفاده میکنین یا من این طوریم ؟؟
175 تا بوک مارک زیاده عایا ؟
سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ق.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

سلام :)
خیر ، من تا حالا استفاده نکردم :)

نه، 175 تا خیلی هم عالیه :))
سلام :)
استفاده کنین خوبه :)
مرسی :)
من 26 تا بوک مارک دارم :)
چقد زیاااااااد! 175 تا؟؟؟!!!
خوبه :)
کمه بابا 175 تا :))
همش یادم میره!
سلام :)
:))
سلاااام :)
کمه؟ o_O
حالا چه سایتایی هستن این همه؟!

از سایتایی ک روزانه سر میزنم بگیرین تا سایتای دانلود و آموزشی و بدرد بخور . فردا ی عکس میزارم بهتر متوجه میشین
من که فقط بیست و سه تا بوک مارک دارم... که بعد از تحویل پایان نامه ام همه شون پاک میشن :)
پس ایشالا هرچ زودتر همشون پاک بشن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)