عقاید یک رامین

۳ روزه

۳ روزه دارم کار می کنم 

امروز حقوق این ۳ روزو گرفتم 

خدا برکت بده 

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

سلام :)
لذت بخشه نه؟
ان شاء الله روز به روز جیبتون پر پول تر بشه ... :)
سلاااام :)
بله . جایی ک کار می کنم خیلی خوبه 
ایشالا :)))
وااااااای مبارکه مبارکه مبارکه
پس بالاخره به تیم شاغلین پیوستین
اولین حقوق چه حس خوبی داره عااالیه
شیرینی ما یادتون نره (-;
ممنون :))
بله . پیوستیم :)
ی کم کم بود بخاطر همین زیاد حال نکردم :)
شماره کارت بفرستین :))
ذوق زده حقوق شما شدم یادم رفت بگم
سلااااام جوان ایرانی :))))))
:)))
سلام :))
سلام :)
چه خوب :)

شما تهران آشنا ندارید برا منم اینجاهای خوب خوب کار پیدا کنید ؟! ;)))
سلام :)

منظورتون از جای خوب کجاست ؟  
ازین جاها که حال آدمو خوب می کنه :) مثل شهر کتاب :)
اهان :)
تهران ک پره شهر کتابه ک . اون طور ک من میدونم تو تهران 39 تا شهر کتاب هست :)

بله هست ولی اینکه برا کار مارو قبول کنن یا نه نمی دونم :)
خب شما واسه کار پیششون رفتین ؟ 
به نکته ی مهمی اشاره کردید :| خیر :|
به فکرم نرسیده بود :(
باید برم چی بگم دقیقا؟!
:)

هیچی . میگین کار میخام . شرایط شونو میگن . یا قبول می کنین یا نه . همین 
احتمال زیاد نیمه وقت هم قبول کنن . 
واقعا؟!!؟ :)
ممنون که گفتید :)
امیدوارم ینی :))
خاهش:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)