عقاید یک رامین

واقعا برام جای سوال داره

واقعا هدف همایون شجریان از خودندن شعر ِ

" نه بسته کسته دسته

نه دسته بسته کسته "

چی بوده واقعا ؟؟

:))

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

چی ؟!؟!؟ :O :)))))
نشنیدین آهنگشو ؟؟ :)))) میگه :
نه بسته کسته دسته
نه دسته بسته کسته
تو تخته پاره بر موج
رها رها رها من
:)))

چرا شنیدم شعرشم از سیمین بهبهانیه :)))
ولی دسته کسته رو نفهمیدم :)))))))
:)))
ی بار پخشش کنین و از اتاق برین بیرون . از بیرون گوش بدین . دقیقا چیزی ک نوشتم شنیده میشه :))

الان امتحان کردم :))))
منتها به این شکل شد! :)))))))

می فرمایند :
نه بسته کس به تخته
نه دسته بس به مَل ته

دیگه یه چی تو این مایه ها به گوش من رسید :))))))
شرمنده :))
:)))))))))))))

عالی :))))
عه خیلی گوش دادمش ولی تا به حال به معنیش دقت نکرده بودم!!
ولی قشنگه کلا :))))))
یادم اومد!
سلام :)
سلااام :)
من این شکلی میشنوم ، شعر اصلی ی چیز دیگه ست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)