عقاید یک رامین

دست ، انگشتر ، ساعت

دیگه از این بهتر نمیشد :))
از سری عکس های بدون دوربین 



سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ق.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

سلام
عااااااااالیه عاااااالی :))
سلااام :)
خوبین ؟ 

ممنون :)
اینم خوب شده :))
آفرین :)

+
یه انگشتر داشتید تو پست 356 ذهنیات گذاشتید عکسشو ، خیلی قشنگه :)
مرسیات :)

مرسی از آدرس دقیق شما :) قابلی نداره :)
چه جالب
زود باشید بگید چطوری این عکسو گرفتین؟
بگید دیگه خب:(
ی عکس دیگه هم گذاشته بودم مث این . تو کامنتا نوشتم بودم . نخوندین ؟؟ 
با اسکنر :)
نمیگید؟
میخواید بگید؟
در حال گفتنید ولی من نمیدونم؟
اصن فوت کوزه گری می باشد؟
دوس ندارید بگید :(((((
دندان مبارک روی جگر گذاشته من برسم خونه جواب بدم :))
 
تو کامنت قبلی نوشتم :)
من از اونموقع تا حالا متوجه نشده بودم که سلام نکردم!!!
الان که کامنتامو دیدم فهمیدم :|
ببخشید
سلام :)
این طوری ک معذرت خواهی میکنین من ناراحت میشم . شما ک کار بدی نکردین ک معذرت میخاین 
سلام :)
نه خب آخه شما انقدر بزرگوارید و خودتون همیشه پیش دستی می کنید، آدم شرمنده می شه.
برا همین من به خودم قول داده بودم همیشه تو وب شما من سلام کنم :)
که متاسفانه بعضی وقتا یادم می ره...
واسه چیزای قابل جبران ک نباید معذرت خواست . یادتون رفت ، فدای سرتون . تو کامنت بعدی سلام میکنین :) مشکلی نیست . 
نع من فقط مطلب میخونم و کامنت میذارم و اگه یادم باشه برای کدوم پست کامنت گذاشتم میرم جوابمو بخونم.
در ضمن یه خاطره خنده دار از عکس  گرفتن با اسکنر یادم افتاد در تلاشم با جمله بندی درست بنویسم.
:)) مرسی واقعا :)

منتظرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)