عقاید یک رامین

بخاطر مریم خانم

این کلیپو همین الان پیدا کردم 

قدیمیه . مال 5 سال پیشه

میزارمش اینجا ب احترام حرف مریم خانم :)

دانلود کلیپ 

+ قدیما تا این حد ینی حرفه ای بودماااا :)


پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

احسنت احسنت :)

من همش فک می کردم الان توپ می خوره تو صورتم :))
مرسی مرسی :)

حرفه ای بودم اون زمان . هم راه میرفتم . هم روپایی میزدم هم فیلم میگرفتم 
واااااای ممنون ممنون ممنون. الان استیکر ذوق مرگ ندارید چراااااا:-D
واقعا بخاطر منه این پست؟:'(
بعد سیما هیشکی اینکارو نکرده بود:-(
نخندیدااااا ولی من این پست مدرسه رو میدیدم فکر میکردم پست آخریهo_O بعد اینقد میخندیدم از دست شما که دیگه فکرش نمیکردم باید پست قبلی هم باشه.=-O
.ببخشیداااااا یه عالمه;-)
تقصیر بیانه دیگه نمیزاره :)
بله . بخاطر خود ِ خودِ شما :)
من قول داده بودم . ببخشین ک این قدر دیر شد 
پست مدرسه رو زدم پست ثابت بخاطر اون طوری شده 
خاهش :)
وای این کیلیپ های شما آدمو به هیجان میاره.بخدا خیلی حیفه بیخیال اینهمه هنر و استعداد باشید.
راااااستی جاتون خالی  پنجشنبه ای که گذشته با پسر بچه همساده محل کارم  که فقط هشت ساله هست گل کوچیک به مدت بیست دقیقه بازی کردم اونم توی پارکینگ شرکتمون واااای باورتون  نمیشه این کوچولو چقد استعداد داره چه تکلی میکنه چه شوتای قشنگی عالی بود حیف دیگه وقت نداشتم باید میرفتم کلاس وگرنه ، نه من بیخیال میشدم نه اون . از اون بدتر من فکر کردم همه رفته باشن بجز منو دوتا از همکارای خانم طبقه بالا بعد که داشتم از امیرکوچولو خداحافظی میکردم دیدم یه فضوله تپول از اتاق حسابداری  که مشرف به پارکینگ شرکته اومده بیرون میگه ماشاالله به این همه انرژی من که فقط کار نمیکردم فوتبال هم تماشا میکردم:-I مرد چاقه فضول:-P
منم گفتم بهتر بود بیشتر هواستونو به اعداد و ارقام متوجه کنید که فردا حساب و کتابتون دچار مشکل نشه:-P
خلاصه با تساوی6-6 بازی به پایان رسید:-D
منم موافقم باهاتون . خیلی حیفه ... ولی چ میشه کرد :(

به به . گل کوچیک :)) 
فضول تپل :)))))) 
احسنت ب جواب شما :)

6 تا گل خوبه هااا . شما هم فوتبالیست بودین ما خبر نداشتیم :)
حالا که از تساوی رضایت دارید و تشویق کردید عاغا قرار یه گل کوچیک با خودتون:-D
برنده هم ی پفک نمکی و طرف دیگه یه رنگارنگ جایزه
نظرتون؟;-)
خانم شما پایتخت نشینین ما شهرستانی . ایشالا  هر وقت اومدم تهران یا شما اومدین اینجا ی گل کوچیک میزنیم :)

البته از الان برنده معلومه خب [آیکن کرکری خوندن] 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)