عقاید یک رامین

این چ وضعشه آخه

چرا 4 تا قالب خوب نیست واسه بیان ؟ 

:\

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

آره واقعا!
چرا؟!

نمی دونم چرا . قبلن ها کلی سایت بود ک قالب رایگان میزاشتن . یکی از یکی قشنگتر واب الان ...
حالا بعضیا بلدن می شینن خودشون یه کارایی می کنن برا قالبشون
من که بلد نیستم باید بین بد و بدتر انتخاب کنم :(
قالبه الان شما ک خیلی خوشگله ک :)
بله این خوبه
ولی کلا تنوع قالباش کمه !
تازه یه سری هاشون چون حق مطلبِ :) رو ادا نمی کنن از گزینه های انتخابی حذف می شن :|
موافقم :) تنوعشون خیلی کمه 
بله . شما استاندارد خودتونو دارین :)
میتونین سفارش بدین :)
سفارش ؟ پولی ؟ ب کی ؟ 
اوهوم سفارش 
پولی
شما تو چه سبکی میخواین؟
من یه نفرو میشناسم.
:|
خانم من اگه پول داشتم ک نمی اومدم اینجا :))
از این رایگانا میخام 
من خودم ی چیزایی سرم میشه ولی حسش نیست ک بشینم ادیت کنم :| 
ممنون بازم :)
:|
ببخشید 
نمی خاستم تو ذوقتون بزنم 
ببخشید؟!
زدین تو ذوقم بعد میگین ببخشید؟!
همیــــــــن؟؟؟!!!!
مگه به همین راحتیه؟!

الان باور کردین؟!
شوخی کردم بابا! 
ببخشید واسه چی؟! شما که چیزی نگفتین :)
دلتون نخواسته دیگه غیر از اینه؟! :)))
تو ذوقمم نخورد :))
شاد باشین :)
خب خداروشکر :)
همچنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)