عقاید یک رامین

امروز ، زمستون ، یخ

جاهای دیگه رو نمیدونم ولی اینجا زمستون شروع شده 


+ دما ب 1 درجه سانتی گراد رسیده . امروز رسما یخ زدم :|

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

سرد شده
ولی نه دیگ انقد:|

من دلم برای سرما تنگ شده بود. خیلییییییییی:D
اینجا ولی شده :| 
شدیدا

گرما دوست ندارین ؟ 
تابستون امسال ی کاری کرد دیگ دوست نداشته باشم
احتمال زیاد شما هیچ وقت گرمای شرجی رو تجربه نکردین
مزخرفه:|
:))
تجربه کردم . فقط ب مدت چن روز . نه طولانی
موافقم 
آره اینجا هم خیلی سرده.
دوس ندارم این هوا رو :/
سلام :)
عه ؟ زیادم بد نیستا . فقط آدم یخ نزنه خیلی خوبه :))
سلام :)
اصلا این سلام گفتن شده معضل! یادم نمیمونه :(
کلا هوای بها رو دوس دارم فقط!
هوای خنک بارون خورده که گاهی مه داره :))
اشکالی نداره :)

دلتون نمیگیره ؟ 
سلام :)

منم دیشب که کلا یخ زدم
امروزم همش زیر پتو بودم

من عاشق سرمام :)
سلام بر خانم نقاش :)

عههه ؟؟ 
من امروز از صبح بیرون بودم :| 

جالبه :)
:)

آره فک کنم امروز فقط من زیر پتو بودم
بقیه بیرون بودن :|
چون (به قول دوستان)وبلاگستان هم خلوت بود :))
وبلاگستان :)))

عوضش من کلی لرزیدم :)
:))
شاید گاهی بگیره ولی به این هوا ترجیحش میدم.
ولی کم پیش میاد بگیره!
بچه ی خوبیه :)
خب خداروشکر ک نمیگیره :)
من روزی ک توش نور خورشید نباشه رو روز نمی دونم :|
+ نگرفتن دل همیشه هم خوب نیست! 
گاهی باید بگیره. انگار هر چند وقت یکبار یه تلنگر لازمه!
نباید رو هم تلنبار بشن ... 

++ خب تقریبا درسته اون روز، روز نیست!!
ولی رابطم با تاریکی ، هوای مه آلود ، جاهای بکر و گنگ خیلی بهتر از روشنایی و موارد عکسشونه!
مامانم که بهم میگه افسرده :|
ولی به نظر خودم نیستم :دی
فقط دوسشون دارم.
نور خورشید اذیتم میکنه!!
+ شاید 

++ نور خورشید خود خود زندگیه :)
واااااااااااای از شنیدنش سردم شد =-O
واقعا ؟؟ :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)