عقاید یک رامین

شرمندگی

فرمت فایل هایی ک من ضبط کردم ام پی تری نبود . مجبور شدم از ی برنامه کانورتر استفاده کنم . 

نگو اینم ناقص کرک شده فایلارو نصفه کانورت کرده . من هم هیچ کدوم از فایل هارو گوش نکردم بعد ضبط 

خلاصه اینکه خیلی شرمندم ، از همه :(

فایل های اصلی 

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

سلام
دشمنتون شرمنده ...
گوش میدم نظرمو میگم :)
سلام :)

مرسی زیاد :)
من ک گفتم
شما توجه نکردین:D
من واقعا شرمندم :|
حق با شما بود 
:)

باحال بودن. چ جرئتی داشتین واقعا:))
واقعا ؟ یا فعل معکوس بود ؟ :)
فعل معکوس چیه؟
ما از ترس نمره انضباط یا اشنایی مدیر معونا با خونوادهامون جرئت نمیکنیم آب بخوریم:/
حسودیم شد اصن ی جورایی:|
:)
پس ینی این حرکات ما نوعی آتیش سوزوندن محسوب میشه :)

قهرمانی بیشتر
ما دیگ تهش خیلی بخوایم جرئت کنیم برگه سفید میدیم. یا صندلی معلم و گچی میکنیم:))
ولی این قضیه ی خوندن در کلاس ما هم زیاد برگزار می شود:))

قرار سه شنبه ی هفته ی بعد سر کلاس امار همگی به نشانه ی اعتراض بریم تو حیاط بشینیم
معلممون جلسه ی پیش ب یکی از بچه ها فحش داد.در این حد بیشعور:|
اگ عملی شد خبرتون میکنم:))))
:))
+ اصن تو کلاس آهنگ خوندن خیلی کیف داره 

به به :)) خیلی هم کار خوبی میکنین . من ب نوبه خودم ازتون حمایت میکنم 
حتمناا. منتظرم :)
سلام :)
دشمنتون شرمنده :)
ممنون که کاملشو گذاشتید :)
سلام :)
:)
خاهش میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)