عقاید یک رامین

....

نظرات قدیمی بلاگفامو داشتم میخوندم
دلم گرفت
دلم خیلی گرفت
چ روزایی رو پشت سر گذاشتم
چ روزایی رو پشت سر گذاشتیم
مگه میشه فراموش کرد ؟
شوخی نیست
500 تا نظره
هیییییییییی
دلم خیلی گرفته
جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۵۰ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

سلام :))

هوووووووم....ما تو وب شما خیلی

خاطره داریم...هیچ وقت خوبیاتونو فراموش نمیکنم...

 جریان بیمارستان...مسابقه...شبای رمضون...و.........

یادش بخیر!!!!!!!
سلام :)
بله
یادش بخیر
منم گاهی این کارو میکنم. واقعا دلگیره؟ با اینکه خیلیاشم خاطرات شاد و روزای خوبی رو یادآوری میکنن اما بازم دلگیرن :-(((

بله
همین طوره
راستی سلاااااام چه خبر از امتحاناتون؟ خوبن خوشن سلامتن 20هستن عایا؟ D-:

بازم باید شکایت کنم از اینکه شکلک ندارینننننننننننننننننننننن چرا؟ ./\.
                                                                                  ---
سلام
پشت سر هم دارم گند میزنم :)))
:|
سلام صبحتون بخیر
اصولا نتیجه امتحان بچه درس خونارو نباید ازشون پرسید باید صبر کرد نتیجه بیاد بعد نمره هارو دید وگرنه اگه به گندم زدم گفتن اینجور بچه های ناباب(درس خون) گوش بدیم کلاه سرمون رفته :l
راستی خبر دارین مریم به کلاس اول رفط؟؟؟؟:-)))))
سلاااااااااااام
صب شما هم بخیر
:)))))
من فقط ی کم درس میخونم :)))))
نه . قضیه چیه ؟؟ :)
سلامی دوباره:))
واااااای چه قالب خوشگلی...خیلی دوسش دارم!!!!
ببخشید تو این مدت سر نزدم:( سرم حسابی گرم امتحان هاست:(
همین الانم قاچاقی اومدم!شنبه امتحان قلب دارم:(
شما چطورین؟امتحانا خوب بود؟
راستی ممنون که به من سر زده بودین:)
سلام :)
خاشه می کنم :)
عذرتون قابل قبوله ( الان ی لحظه حس کردم ناظم مدرسه ام :))))) )
چ جالب اسم درستون : قلب !
اسم چن تا از درسای ما : بتن - فولاد - تحلیل - هیدرولیک - هیدرولوژی - خاک - ....

خاهش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)