عقاید یک رامین

باورم کن

گله دارم از این سر درگمی ها

منو باورم کن 

اینو حس کن که من خیلی تنهام 

باورم کن

برو میخام تو تنهایی بری

برو میخام

نه ، نرو ، تو دنیای منی

 تورو میخام


می میرم اگه تو بشکنی

نمیزارم دیگه بی من تنها بری

آخه نمیدونی تو عشقمی

می میرم بی من تنها بری


منو باورم کن


پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

باورم کن
باورم کن :)
چی شده؟(با لحن فامیل دور بخونین)
:D
:))))
هموت قضیه به رخ کشیدن سلیقه موسیقاییه :)) نشنیدینش ؟
نه از کیه؟
دایان
😘خیلیم خوب:)
من جدیدا تصمیم گرفتم سلیقه ی موسیقیایی مو عوض کنم:D
احسنت احسنت :))
چیا گوش میدین؟
هنوز تقریبا هیچ اهنگی گوش نمیدم الان. منتظرم ی ای پاد بخرم تا حرفه ای شروع کنم:Dاندفه ک مامانم بیاد میخرمش:)
مرســــــــــــی . آیپاد ! آیپاد کلاسیک ؟؟ من خیلی دوست داشتم یه آیپاد کلاسیک بخرم ولی نخریدم :))
نظری ندارین در موردش:D
اون کلمه "اینه" لینک داره ؟؟؟ 
متوجه نشدم منظورتونو 
بله دیگ. لینک نداره مگه؟
نه نداره . 
http://www.digikala.com/Product/DKP-94814/Apple-iPod-Touch-6th-Generation-16GB/موزیک-پلیر-اپل-مدل-آیپاد-تاچ-نسل-6-با-ظرفیت-16-گیگابایت
:D
:)

خیلی هم شیک و مجلسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)