عقاید یک رامین

گوشی جدید خریدم

گوشی جدید خریدم :)

حس خیلی خوبی داره :)

کلی گشتم تا انتخابش کردم :)

الان ملت فک میکنن چی خریدم :))


Nokia 108

۹۰ تومن خریدم :)

هفته پیش 4 شنبه گذاشتم شارژ 

هنوز باتریش تموم نشده :)

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

مال من جی ال ایکس:))))))))))
خوش بحالتون . مال من با مصیبت از تو جیبم درمیاد بیرون :))
سلام :)
مبارکه :)
سلاااااااام :)
مرسی . 

راستی از شما ی سوال داشتم 
تو بچگی لهجه داشتم ؟؟ 
:)

نه !
من اصلا لهجه حس نکردم :)
:)

ب گذشته ام امیدوار شدم :)))
عه من این پستُ ندیدم ...
مبارک باشه ...
آره نوکیا خیلی خوب شارژ نگه میداره. قبلا داشتم :)
مرسی :)
12 روز باتری نگه داشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)