عقاید یک رامین

بابا خطرناااک

میگه : 

من خیلی دیر عصبانی میشم ولی وقتی عصبانی میشم واقعا عصبانی میشم 


آخ ک چقدر من از این جمله متنفرم . دوست داشتم با آرنج میرفتم تو صورتش تا بفهمه من کیا عصبانی میشم 

:|

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

:)))))

من به یه نتیجه ای رسیدم. آدما وقتی این شکلی ویژگی هاشونو میگن، یا دوست دارن اینطوری باشن یا در مورد خودشون دچار توهمن چون اصن شکل چیزایی ک از خودشون میگن نیستن:D
:))

درسته . اصن چرا ی نفر باید در مورد اعصبانی شدنش حرف بزنه من موندم
khkhhkkh
jalebe
baad unvaght in matno be ki goftid??

سلام :)
اون ب من گفت 
من ب دلم
این جمله مُد شده انگار :/
آره انگار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)