عقاید یک رامین

مجله عکس 8 - نیو فوتوز

گل

:)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۰ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

گل گل گل
گل از همه رنگ
شامپوی بچه
:D
:))

: )
:))))))))))))))))))
ول کنم نبودم آخه :)))
حرف نداشت. عالی بود یعنی:))))


با دوربین خودتون گرفتین؟ اون سومی چ شکلی اون شکلی شده؟
:)) خاهش 

بله .اون سیاهارو ادیتش کردم اون طوری شده . 
سلام :)
آخریه و دومیه رو خیلی دوست داشتم :)
چقدر خوب که دوباره عکس گذاشتید :)
ممنون :)
سلام :)
من خودمم آخریو خیلی دوست دارم :)
خاهش :)
همه عکسا عالی.منم عاشق عکاسیم.وقتی خانوادگی میزنیم به دل طبیعت همش دارم از طبیعتش عکس میگیرم.آخرش صدای بقیم در میاد:|
این مشکل تمام علاقه مندان عکاسی می باشد :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)