عقاید یک رامین

ینی واسه خودش ی داستان شده هااا :))

"فک کنم" از تیکه کلام های منه 

زیاد ازش استفاده میکنم

هر موقع تو جواب سوالای داداشم میگم فک کنم

برمیگرده میگه :


"فک نکن ، پودرتو عوض کن"

:)))

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

:))))
مثل من که می گم : سخته ولی ممکنه! دوستم در جواب می گه : یک و یک !
:)))))
:))))
احسنت
تقریبا مث تیک کلام منه
من میگم گمان می کنم
:D
ی وقتایی ام میگم فکر می کنم
در هر صورت کمی متفاوته:D
:))

هیمم :)
هههههه :))
+ منتظر نظرتون راجع به اون پست هستم :)
:))
+ حله
:))))))بسی خندیدییییم!!!
:))) 
چ خوب 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)