عقاید یک رامین

داریوش

دلم واسه داریوش تنگ شده 

رفیق من ! کجایی ؟


پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

ووواااااااای همون پارک.....مدت ها میشه نرفتم اونجا...

رفیق من کجایی؟؟؟خب همیشه کنارتونه دیگه....
عکس قدیمیه :)
الان ک نمیشه با داریوش رفت بیرون . یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخ میزنم :)
اون که آره...شهر ما  آلاسکایی شده برا خودش.......

جدا من چه گلی تو سرم بگیرم که دوچرخه  روندن بلد نیسم؟؟؟؟

واقعا مایه ی شرمه..............
بله :)))
الاسکا :)))))
:|
چرا عکس داریوشو میذارید؟ چرا با احساسات یه جوون بازی میکنید :-(((
شما که میدونید من چشام دنبال داریوشه(حتی واسه یه دور زدن) :-)))))
:))))
داریوش خسته ست . خستــــــــــــــــــــــــــــه
هر چند این پست فسیل شده اما داریوش کیه دقیقا؟ این دوچرخهه؟؟؟ :| :)))
داریوش دوچرخه 14 ساله منه :)
اوه به به! چشم حسود ازش دور...اسمش چه جالبه! داریوش :)))))
ممنون :)
من روی اکثر وسایلم اسم میزارم . البته نه همشون . اونایی ک خیلی استفاده میکنم 
جهان : دوربینمه
داریوش : دوچرخه
بهمن ، فریبرز : اسم توپ هام :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)