عقاید یک رامین

همین جوری

تا چشم کار می کرد و

تا اعتماد می کردم

چشمم ب هر چی که میدید

بی اعتماد تر میشد


+ متوجه شدین کلا حوصله ندارم؟

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۰۷ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

بله کاملا تو چندین پست اخیر این بی حوصلگی مشهوده :)
هیییییم
سلام :)

+
بله متوجه شدیم...
سلام 
+
هیمممم
سلاااام ....
من دلم از اون گزارشای پارک همیشگیتون میخاد حرف از جناب داریوش میخاد .....
دلم یهویی هوای قبلنا رو کرد .....

سلام
منم دلم میخاد ولی نمیشه
سلام بر مرد جوان مهربان:-)
آدم است دیگر گاهی بی حوصله میشود.
ولی حق نداره بی حوصله بمونه گفته باشم:-P
سلام
این یکی مث قبلیا نیست
من اینجا کامنت نذاشته بودم؟
چرا 
حس جواب نوشتن نبود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)