عقاید یک رامین

گوله برفا میرقصن حال منو نپرسین

وقتی برای هزارمین بار تو تخت غلت میزنم 

و چشم باز می کنم و می بینم ساعت شده 5 

ولی من هنوز نخوابیدم 

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

نمیخواین حرف بزنین؟
چیز قابل نوشتنی نیست 
صد در صد مطمئن بودم جواب سوالم چی میشه:D
صرفا جهت این بود ک بگیم ما هم هستیم:D

ایشالا ک سریع درست بشه همه چی:)
:)
مرسی ک هستین
ایشالا 
ممنونم
:-I
این طوری نگام نکنین 
چن ساله دغدغه من اینه ک وقتی میرم رو تختم نیم ساعته خوابم ببره ک نمیشه ....

دیگه عادت کردم زمان بندی میکنم ی مدتشو ب رویاهام فک میکنم ی مدتشو ب درگیریای درسی
ی مدتشو ب واقعیتای زندگیم و ... البته بعضا اشکال نامنظم یا منظم و حجم دار هم هی جلو چشام
بزرگ و کوچک میشن :-)
سلام :)

هیـــــــم . من اصلا خوشم نمیاد قبل خواب ب چیزی فک کنم :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)