عقاید یک رامین

صدهزار بار شکر

تاریک ترین لحظه شب ، قبل از طلوع آفتاب است 

دیشب من خورشید طلوع کرد


خدایا شکرت

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

یه مدته پستاتون رفته به حال غمگینی و ناراحتی ...
خصوصا از وقتی قالب تغییر کرده بیشتر اینطور حس میکنم.
وب شما از نظرم جز وبای شاد بود ...
سلام 
درسته ... مشکلات زیادن ... همیشه هم هستن 

واقعا ؟ ببخشید ک تو این مدت ناراحتتون کردم 
سعی می کنم برگردم ب حالت قبلم 

راستی تو این مدت ب وبتون سر میزدمااا ولی نظر نمیتونستم بنویسم ولی میخوندم
سلااااام :)
خوبید؟!

خداروشکر :)
سلام :)

ممنون . بهترم

فک نکنین ک تو این مدت ک کم پیدا بودم هیچ کاری نکردم
من همیشه سعی میکنم همه چی زیر نظرم باشه
شما هر روز ب وب قبلی تون سر می زنید و تقریبا هر روز ی نظر واسه آخرین پستتون میاد . درسته ؟ 
نچ سلام :|
امیدوارم هرچی هست برطرف بشه ...
به هر حال آدمایی که باهاشون تعامل دارم حتی تو فضای مجازی برام بی اهمیت نیستن ... ان شاء اللـه شاد باشین و ما رو هم شاد کنین آقا رامین :)
ممنوووون :)
ایشالا :)
بله نظرم میدادین که :)
همچنان متشکریم از شما ...
اون طور ک باید نظر نمی دادم :)
:)
خداروشکر...

بله... درست می گید :)
ممنونم...

باورتون می شه هنوز خیلی از مخاطبا نمی دونن من آدرس عوض کردم!!؟؟!
البته با این داستان جدید دنبال کنندگان فک کنم بعضی هاشون متوجه شدن :/
خاهش :)

:|
واقعا ؟
شما چن نفر دنبال کردن ؟
مهم خوندنه ...
نظر اگه باشه خودش میاد :)
:)
با تشکر فهم بالای شما :)
لطف دارید :)
عرض سلام و ادب و احترام خدمت عارفه جان که بالاسر بنده صحبت میکنن :)))))
:)
متوجه منظورتون نشدم
منظورم کامنتای بالای نظرات من بود که عارفه داره با شما صحبت میکنه :)
خواستم سلامی بهش کرده باشم :دی
اهان :))
خب من مزاحم دیالوگاتون نمیشم ، ادامه بدین :))
عارفه رفت به گمونم :|
بله رفتن مث اینکه
:|
:|
چرا این طوری ؟
سلام مجدد :)
ببخشید دیشب گفتن، دیر وقته برو بخواب :|
دیگه شرمنده دیگه منم رفتم ،نشد در خدمتتون باشم :)))
در جواب آقا رامین:
بله ،دوسه تاشون هنوزم خبر ندارن ، یکی دونفرشونم همین چند روز متوجه شدن :|
در حال حاضر گفته شده 31نفر منو دنبال می کنن که 7نفر به صورت مخفی اینکارو انجام می دن!
البته ازین 31 نفر هم یه تعدادی شون رو من اصلا نمی شناختم تا حالا هم نظر نذاشتن که من بشناسمشون :|
درجواب زهراخانوم:
منم با تاخیر عرض سلام و ادب دارم خدمت شما :))))
های :)
مرســـــــی 31 تا :)
با تاخیر هم پذیرفته میشود :)
:)

با تشکر از شما و صاحب وبلاگ که اجازه می دن ما این تو صحبت کنیم :)))
خاهش میشه . چ میشه کرد :))
از طرف روابط عمومی وبلاگ :))
:-)
لبخند میزنین خانم :) چی شده ؟
خداروشکر بخاطر طلوع خورشیدش.:-)
بالاخره طلوع کرد انگار
بله . خداروشکر

شما خوبین ؟ روزگار خوشه ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)