عقاید یک رامین

وجه تسمیه عنوان وبلاگ

من از سال اول دبیرستان خودکار قرمز استفاده نمی کنم . تمام جزوه هامو با خودکار آبی نوشتم . دیگه نهایت خلاقیتم برای مشخص بودن شکل ها این بوده ک از مداد استفاده کنم . ولی همیشه تو جامدادیم ی دونه خودکار قرمز دارم ولی ازش استفاده نمی کنم . تمام خودکار های من زبرا هستن . همشون . چن ساله ک فقط زبرا میخرم . اون خودکار قرمز رو هم مغزشو در آوردم و تو بدنه ی خودکار آبی زبرا دیگه انداختم . ینی تو جامدادیم 4 تا خودکار آبی زبرا هستش ک یکیش قرمز مینویسه :)) از اون 4 تا خودکار معمولا یکیش هم کلا نمی نویسه :)))
 خودم همیشه میدونم کدوم قرمزه ، کدوم نمی نویسه ، کدوم جوهر پس میده و ... :) . براشون علامت گذاشتم . ولی هیچ کس ب غیر خودم نمیدونن . این کار ی حسنی ک داره اینه ک اگه کسی بی اجازه خودکارتو ورداره ، بعد از نوشتن ی کلمه ، بهت فحش میده ک " مریضی اینا رو این جوری کردی ؟؟؟؟ " تو هم خیلی ریلکس میتونی جواب بدی ک " می خاستی بی اجازه ور نداریش :)))))))) "
یه بار یادم نمیاد ک چطور شد من داشتم به دوستم ، علی ، توضیح میدادم ک علامت خودکارا واسه تشخیص چیه :

مثلا اونی ک کاغذ سفید نداره ،جوهر پس میده ،
اونی ک درش شکسته تازه ست ،
اونی ک کلا در نداره قرمز می نویسه
اونی ک درش سالمه ، نمی نویسه :))

ی لحظه ب من نگاه کرد . بعدش ب خودکارا نگاه کرد . دوباره ب من نگاه کرد . خندید و گفت :

" جالبه ... عقاید یک رامین "

+ البته این عنوان الهام گرفته شده از کتاب"عقاید یک دلقک" می باشد
چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

من دوتا خودکار آبی سی کلاس دارم تو جامدادی م ، یکی ش قرمزه یکی ش آبی !
اگه به لوله ی توش دقت شه معلومه کدوم قرمزه ولی اصولا بقیه همیجوری برمی دارن می نویسن و نگاه نمی کنن به رنگ لوله !اما خودم نگاه می کنم :)
احسنت :))) 
میبینم ک شما هم اینکاره این :)
بعله :)))
ولی نه در حد شما :))
چار تا سخت نیست یکم؟! :| :))
:))
نه اتفاقا راحت بود 
خب پس خوبه دیگه :))
:)
فقط آبی و قرمز ...!
پس واجب شد یه عکس از جزوه هام بگیرم نشونتون بدم!
خودکارای من 
چهار رنگی که همه دارن ینی قرمز، آبی، مشکی، سبز
آبی آسمونی، صورتی، سرخ آبی، بنفش، یه سبز کمرنگ و قشنگ، نارنجی
تازه با همه ی اینا میگم خودکار رنگی های من کمه!
ولی خیلی رنگی رنگی نمینویسم که جزوم زشت بشه.
خیلی کم ازشون استفاده میکنم :)
فقط آبی :))

بله . این چنین صحنه هارو از نزدیک دیدم به وفور :))

هرجا هستین ، خدا یار و یاور تون باشه . شاد و سلامت باشین همیشه ؛ هـــمـــیـــــشـــــــه
چ بامزه بود جریان خودکارا :)) و در عین حال جالب.
روش مقابله ب مثل خوبی بود بدون توهین کردن، ب نظرم این روش رو بچه ها ک تازه باید این چیزا رو یاد بگیرن کلی جواب میده و فکر میکنم 100 درصد باعث میشه این کار براشون یه ارزش درونی شه، چون ب جای دعوای الکی و اینکه این کار بده و اینا با عمل یادشون میده اینکارو نکنن وگرنه نتیجه خوبی نمیگیرن بدون هیچ حس لجبازی یا عذاب وجدان و اینا.
ب نظرم اگر مربی مهدکودک میشدین مربی خوبی میشدین اگر همیشه ازین چیزا ب مغزتون میرسه البته :))

بسی خاطره زنده کردم با این پست راجع ب همین دادن خودکار ب بقیه ک برای درد نگرفتن سرتون تعریف نمیکنم :))
فقط بگم ک ی جورایی 360 درجه ماجرای من با شما فرق داره :)) و همینم برام خیلی جالب کرده بود این پستو :)

اون واترمارکه هم  من دوست داشتم، اون R  جالبش و فونت حرفاش چون زمخت نبود، یه جوری بود ک انگار خود ادم با دستش با ماژیک نوشته مثلا :)
:))
مرسی مرسی مرسی :)

در مورد واترمارک هم موتوشکرم 
فکر میکنم این مطلبو یه دفه دیگه خونده بودم 
درسته؟
بلـــــــــــــــــــــــی . درست می باشد .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)