عقاید یک رامین

روز ، اتاق ، داخلی

- یه دوربین واسه من نخریدیااا 

+ یه خوبش گرونه (1)

- بده دیگه . پول منو بده دیگه (2)

+ بده میدم دیگه (3)

- چرا نمیخری مثلا ؟

+ بایستید کنار ، پاهاتون پیدان (4)

- جان خودم دیگه داری شورشو درمیاری هااا  (5)

 ...


1 ، 2 ، 3 و 5 : از فیلم "اسب حیوان نجیبی ست "

4 : از فیلم "بی پولی"


از گفتگو های من و داداشم . ما زیاد این مدلی حرف می زنیم . روانی هم نیستیم 

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

هان؟!؟! :O
ندیدین اون فیلمارو ؟ :))
مورد دار حرف میزنید پس!!
کجاش مورد داشت ؟؟ :))
:)
دیدین شما این فیلمارو ؟
چ خوب یادتون میمونه دیالوگا!
سلام :)
دیالوگی ک هر روز تکرار بشه لازم نیست حفظ بشه
مگ میشه ندیده باشم:D
احسنت احسنت :))
اسب حیوان نجیبی ست رو ندیدم!

البته دیالوگام معمولا یادم نمی مونه!

ینی شما و داداشتون با استفاده از دیالوگای فیلما با هم صحبت می کنید؟!
ب نظر من بهترین فیلم عبدالرضا کاهانیه

:) دقیقا :) 
:)
چه عجیب وجالب :)
:)
البته نه همه فیلما . فقط اونایی ک دوتایی مون دوسش داریم :)
شبیه حرقای منو خواهرم و آخرش که  به خنده های بلند و قهقهه منتهی میشه
قهقهه :)) خیلی هم عالی 
من و خواهرم همیشه جوری حرف میزنیم ک اگ کسی گوش بده هیچی ازش نمیفهمه. اما خودمون حرف هم رو خیییلی خوب میفهمیم
خیلی خوبن این خواهر برادرا ^_^
دنبال میکنم وبتو
سلام :)

احسنت . حال میده :)

مرسیات :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)